Bekende personen en hun horloges

Hawke draagt hier een Heuer 980.006

12 likes

Dit topic gaat om bekende personen toch?

2 likes

Eerlijk is eerlijk, de enige reden dat Viktor bekend is is volgens mij zijn vader, maar als Gert Verhulst geen bekend persoon is doe dan maar een slotje op dit topic.

5 likes

Dit is een Benelux forum toch? :sunglasses:

3/4de van de bekende Nederlanders in dit topic heb ik van m’n leven ook nog niet gezien hoor :joy:

6 likes

Geen idee wie het zijn, volgens google is het een Belg vandaar dat ik ze niet ken wellicht. Maar ik heb sowieso met meer van de helft van de mensen in dit topic dat ik geen idee heb wie die b-bbners zijn.

Grappig, ik heb bij Ora24 afgelopen jaar 1 horloge gekocht, niet deze Heuer overigens :smiley:

De tering. Hoe ken jij Gert niet?!

Hallooooooo, ik moest even bellen want de klop deed het niet!

14 likes

Pfff. Multimiljonair, alle meiden van k3 geneukt en heeft een pratende hond.

70 likes

Ik was een manier aan het zoeken om te verwoorden hoe eindbaas Gert is, maar jij doet het.

27 likes

Ik ken dat hondje wel, maar die man geen idee wie dat was. Ik keek het ook niet vaak. Gaat trouwens niet alleen over hem maar veel mensen die hier langs komen. Die post daar boven met Giovanca, wie is dat nou weer.

I’m done.

200

23 likes

Als je het zo stelt, heb ik zo weinig bereikt in mijn leven.
Gelukkig ben ik nog jong!

14 likes

Geef het maar toe Han, je wordt oud. De jeugd kent de dingen die jij vroeger keek allemaal niet meer.

5 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Je hebt in elk geval al een hond, de rest komt vast nog wel een keer. :+1:

7 likes

Samson & Gert is net zoals Bassie & Adriaan. Dit is een deel ontwikkeling.

16 likes

Knappe man!
Vond ik vroeger al toen de serie op tv was! :smiley:

Hij is overigens helemáál ten onder gegaan aan drank- en drugs verslaving en triest aan zijn einde gekomen.

De begintune is legendarisch lekker!

P.s. mooie Tag!

7 likes

image

De grootste engerd uit de hele Bassie en Adriaan reeks… de klopgeest :neutral_face:

12 likes

Kabouter Plop is ook van hem. En K3 dus ook, vandaar dat neuken.

3 likes

de plaaggeest. :+1:

5 likes