Bekende personen en hun horloges

Yes!
Arc S. Dat was m. Ergens in 2005 was dat. Een paar beats gemaakt, een track geproduceerd maar nooit de punten op de i gezet. Hij was ook druk met heel veel andere dingen en moest ook van ver komen (Eindhoven ofzo). Ik ben ook ergens in 2012 gestopt met muziek maken en ben maar geld gaan maken. Ik kwam er achter dat je in de AH niet jon afrekenen met ‘respects’ en ‘props’, niemand weet de wisselkoers. Euro is makkelijker. Mooie tijden wel.

3 likes

AFGELAST GVD

Gezamenlijk besluit
In overleg met de Gemeente en De Cacaofabriek, is gezamenlijk besloten om de voorbereidingen/organisatie voor de editie 2020 te staken en UrbanMatterz 2020 te cancellen.

Het goede nieuws
Noteer alvast in je agenda:

UrbanMatterz zaterdag 25 en zondag 26 september 2021 Oldskool HipHopConcert
Het Old Skool HipHop concert (met een legendarische line-up), wat zou plaatsvinden op zaterdag 26 september, wordt verplaatst naar zaterdag 25 september 2021

Dus stelletje ouwe hiphoppers :joy:
Nog even wachten

3 likes


PE NR1

3 likes

Same here. Maar mooie tijden ja. Nu af en toe concertje.
Hoop snel weer trouwens…

Ik heb wat ontketend. Maak even een jaren 80 topic aan .:yum:

2 likes

Yeeaaahhh booooyyyyyyy!

Hahaha in veel gevallen misschien. Maar het publiek krijgt de artiesten die het verdient hè. Het is niet dat er geen diepgang of inhoud ís, het is alleen niet zo populair als de platte tracks.

Dat is waar.
Vroeger hadden we jonko klappers
Nu ballonnen squad. Die praten tegenwoordig met autotune ingebouwd. Iedereen en zijn hond is ook ‘broer’ en ‘niffauw’.

3 likes

In 3,2,1:

Ok, Boomer!!

1 like

Ok boomer

1 like

SHAOLIN SHADOW BOXING…AND THE WU-TANG SWORD STYLE.

Volgende keer wil ik mee. En ja, ook als het een romantische date voor 2 3 is.

2 likes

Kan me ook nog redelijk wat jaargangen (Back to) Planet Rock herinneren in Eindhoven…wat een tijden. Zat toen echt in de graffiti-scene.

Haha idem!

1 like

Mijn favoriete nummer is Protect Ya Neck. Wat een energie! :smile:

2 likes


Mooie tijden Graffiti en breakdancen op een stuk karton met een Getthoblaster erbij…Als ik dat nu doe Break ik al mijn botten…

11 likes

On topic?

Het spijt ons.
Je kunt je foto nu posten

Amen! Geen slaap tot Osdorp!

1 like

Oké back on topic: wat draagt hoofdofficier van justitie Fred hier?

Het lijkt wel een soort Kermit-duiker op jubilee

1 like

Lijkt op een SKX vind ik. Er zijn wel meer zwarte dingen op die foto die een groene gloed hebben.

1 like

2 keer niks :scream:

Heeft die Jort K. nou de laatste tijd een Van der Gang om zijn polsje???