Bekende personen en hun horloges

Weet je ook welk model?

Ik ken bij Hublot eigenlijk alleen maar de Big Bang. Denk die dus. Zie net op de site dat het ook wel een Classic fusion zou kunnen zijn. Ben niet zo thuis in de Hublot.

:point_up_2:
Fijn vrouwtje :+1:

3 likes

Ze draagt teveel make-up en Instagram filters…

5 likes

Ik zie helemaal geen horloge. Ik ben afgeleid door de vormen en de rondingen die zich van top tot teen laten onthullen. Da’s toch de belichaming van de droom die al die dirty realtor filmpjes op de Hub verkopen. :slight_smile:

Ach, op mijn leeftijd moet je niet zo nauw meer mikken.

2 likes

image

19 likes

Je zou de andere makelaars van dat programma (Selling Sunset op Netflix) eens moeten zien. Deze is nog uit de mindere helft… :joy:

1 like

Haha idd.

2 likes

Toch weer petje af hoor voor Rolex. Zoveel bekende mensen die 0 van horlogerie af weten maar toch een Rolex kopen omdat ze denken dat dit het beste merk is. En omdat bekende mensen ze dragen willen “gewone” mensen ook een Rolex.
Marketing technisch hoogstandje

4 likes

Teveel kleding

15 likes

Ja dat zeg je wel, maar dan mag het hier niet he. :slight_smile: Mijn eerste reactie op wat draagt ze was ook: een spannende outfit.

2 likes

Gisteren tijdens Penoza.
Viel meteen op. Een 16610 uiteraard.

6 likes

Ik denk Miss Centrefold September 2018?..

1 like

Keanu Reeves met een Carl F. Bucherer.

4 likes

In de film ook duidelijk te zien!

1 like

Haha, ik ook. :joy: Nooit van gehoord. Zou ook niet weten hoe hij eruit ziet en wat hij rapt dan.

Iemand een idee wat Larry David en Jerry Seinfeld dragen?

https://timeandtidewatches.com/watchspotting-14-of-the-best-watches-spotted-in-comedians-in-cars-getting-coffee/

1 like

Super! Merci

1 like

Net een prachtige reportage gezien over The Gallery in Brummen.
Welk horloge draagt de sympathieke Nico Aaldering hier?

2 likes