Bekende personen en hun horloges

Hij heet in ieder geval Visser van zijn achternaam en heeft een bouwbedrijf.

1 like

Merrie is volgens mij van een vriend van hem, zo’n kereltje van 19 met een geel gouden day date.

Hier een diepte interview met rapper Brent…

Heel veel triester wordt het niet ben ik bang…maargoed…dat is ook bijna niet mogelijk! :crazy_face:

12 likes

Misschien ook leuk voor zomergasten :ok_hand:

5 likes

Hij of zijn vader?

Hij mag wel aardig wat showtjes geven om een Rolex te kopen trouwens :joy:

2 likes

Die Brent is nog te dom om zelf te poepen dus die heeft zéker geen bouwbedrijf.

3 likes

Zijn vader.

Hahah, nice! Sowieso dat we Brent uitnodigen voor de HF BBQ bij @FransT :ok_hand::raised_hands:

9 likes

Goh wat kijkt ie stoer en vervaarlijk zeg

Echt een badass …

1 like

Ik zeg doen :joy: :joy: . Wel alvast een flesje greygoose halen .

1 like

Nice, dan is dat wel mijn inbreng voor het feestje :joy:

1 like

Iedereen moet ergens beginnen. Als je in deze Corona tijd een showtje weet te fixen waar je met je usb stick langskomt, 20 min iets doet en weer weg bent, doe je toch iets goed. Slecht of niet slecht, je weet je hobby om te zetten in iets wat geld opbrengt.
Onze hobby KOST alleen maar geld.

5 likes

Klopt helemaal. In dat bovengenoemde interview gaf hij alleen wel aan dat hij pakweg 4 à 500 euro per week uitgeeft aan drank in clubs enzo, dus hij zal wel veel moeten optreden om breakeven te staan😂

2 likes

Dat geld dat hij verdient met zijn achtertuinoptredens, weegt niet op tegen het geld dat hij van papa krijgt. Kereltje rijd in een golf GTI en draagt letterlijk niets waar geen Gucci of Burberry op staat :joy: :joy: .

1 like

Jawel. Balenciaga haha

2 likes

Nee nee, kijk dit zijn zijn jonge jaren waar hij “struggles” heeft en elke dag moet “overleven” waar hij over 2 jaar over rapt alsof hij selfmade is. Deze jongen heeft het gewoon hartstikke zwaar.

Edit: laat maar, hij heeft al zo 'n soort nummer uitgebracht kom ik nu achter, maandje geleden al… iets sneller dan verwacht :joy:

7 likes

echt wel want heeft fendi aan :wink:

1 like

:rofl::joy:
Ben wel benieuwd naar zijn kijk op de wereld ja

2 likes

Great!

Really great…

image

7 likes