Bekende personen en hun horloges

Ik had niks anders verwacht haha… vintage heeft meestal niet het bling niveau van nieuw

2 likes

Uh, GMT of een DateJust
En ik weet niet wat je van me vindt, dus
Ik zie ze geilen op m’n pols, ja, ik weet het
En m’n cirkel die is klein, dus ik deel het
We vliegen naar Marbella en we chillen op een jacht
Drie ruggen aan champagne en we leven in de nacht
Je wil nu met me mee, maar ik weet niet wat je dacht
En je kan me blijven bellen, maar ik zet je in de wacht

Hier even een stukje tekst ter verduidelijking.
Waarom zoek ik dit op??? :thinking:

Goede vraag. Ik zou lekker opgezwolle gaan luisteren!

1 like

Ga wel fijn dromen over Brent en zijn geile pols.
Of zoiets.

1 like

Geniet ervan!
Wel handjes boven de dekens… :joy:

1 like

Even wat meer on-topic en weg van Bente…

Christian Bale als de American Pseiko!
In het boek droeg zijn karakter een Rolex 16013, maar Rolex wou liever niet met deze film geassocieerd worden. Enfin; een seiko SNXJ90.

14 likes

Dat is cool! Leuke horloges zijn dat.

2 likes

Zeg dat… ik zie alleen een heel onzekere jongen die merken zo belangrijk vindt als statussymbool dat de kwaliteit en geschiedenis van een Rolex er echt niet toe doen. Dit is precies de reden waarom ik een haat-liefde verhouding heb met Rolex.

Ik hoop dat hij een keer door zijn ouders met beide benen op de grond wordt gezet, zonde om zo door het leven te moeten gaan.

2 likes

Het is te sneu voor woorden deze figuur…Balanciaga, LV, en Gucci daar lopen al deze rappertjes mee, het liefst met zo groot mogelijke letters…eigenlijk is het ergste nog dat deze a-musicale leeghoofden die geen noot kunnen lezen en nooit de moeite hebben genomen om een instrument te leren bespelen, een grote fanschare hebben onder elf en twaalf jarige meisjes die massaal hun musicale pareltjes streamen en zodoende miljonair maken.

2 likes

Ah, de drummer van RHCP haha :grin:

Trouwens Chad Smith zelf draagt vaak een IWC pilot.

Grt.

7 likes

Dan doen ze toch iets goed. Ben het met je eens dat die “rappertjes” van tegenwoordig niet echte muzikanten zijn en mijn smaak is het zeker niet.

Artiesten zijn ze wel. Ze hebben niet voor niets hit na hit. Een Lil Kleine verkoopt wel de Ziggo Dome een paar keer uit.

4 likes

https://www.ad.nl/show/boef-sloopt-spotify-met-bijna-5-miljoen-streams-in-een-dag~ad2ee9d9/

Schijnbaar heeft ie een Rolex van 50K. :scream::wink:

3 likes

Ali B mag geen goud dragen van z’n religie ?
Welke religie is dat dan ?
Enne, Ronell heeft toch een Rollie van Kleine gekregen ?
Vragen, vragen, vragen.

2 likes

Haha wat is dit, ik opende dit omdat ik iets blonds zag.
Het besef dat ik me oud voel met mijn 36 komt even binnen.

1 like

Is een baas. Maar ik kende het merk nog niet. Interessante uurwerkjes met een periferie-rotor, zie ik. Leuk!

De oude Britse game-show? Of mis ik iets? Hoe dan ook kan ik mensen met hand-, knokkel-, nek- en gezichtstatoeages niet serieus nemen.

Met zulke ambassadeurs ben je mij kwijt. Maar goed, deze man heb ik nog nooit met een horloge om gezien, dus blijkbaar is het niks voor de grootmeesters:

1576045_artikel-detail_1u28Mt_nJDv6L

@jurk, ben je nu aan het suggereren dat je als volksvertegenwoordiger geen leuk horloge mag dragen? :slight_smile: Los van het feit dat het land in zou storten als dat de regel was zou het een fikse korting zijn als ik maar 6500 ballen aan belasting hoefde te betalen per jaar.

Of bedoelde je Ed O’Neill uit Married with Children?

Ik heb daar al een paar jaar meningen bij, maar ik doe het maar eens niet, want belediging.

Hoe dan ook, welk horloge dragen ze hier dan?

Wakka wakka!

3 likes

Zelfs Snoop Dogg wordt oud. :slight_smile: Gucci Gang!

2 likes

And if you don’t know now you know niffauwwwww

1 like

Ontopic:

Victoria met een Patek:

47

6 likes

Het gaat dan over david beckham die wel ambassadeur is van tudor, en jij schrijft over grootmeester, jij heb wat gemist of ik heb wat gemist :sunglasses:

Gefaalde poging dus… :joy::roll_eyes: