Bekende personen en hun horloges

Misschien delen ze dingen wel gewoon uit. :joy:

2 likes

Ik vind het volgende filmpje bijzonder geestig. Jeremy Clarkson zwicht bijna voor Hublot, maar houdt het toch bij zijn originele Omega :+1:

16 likes

Gister in NOS mijn sportzomer had Van Nistelrooij ook wel wat mooie horloges om in de verschillende reportages.

Die dragen al jaren Rolex al ver voor dat ze de F1 sponseren. :v:t3:

Broertje van Sly Stallone, Frank, kan trouwens heel goed gitaar spelen, met een Panerai
IMG_3803

4 likes

Zijn gezicht is wel gesmolten op de één of andere manier

1 like

Volgens mij heeft ie ook een gouden AP Royal Oak chrono

Breitling Chronomat, geen IWC :stuck_out_tongue_winking_eye:

Patek Philippe ellipse dacht ik…

Ironie is niet aan jou besteed hè? :grin:

2 likes

Horlogerie is een bloedserieuze aangelegenheid

3 likes

Geen grappen !

Freek Vonk met een Seiko? :face_with_monocle:

1 like

Slytech natuurlijk, bizar verhaal hoe hij Panerai enorm populair heeft gemaakt door ze weg te geven aan celebrities.

1 like

Zo’n lellek PVD coated ding…

afbeelding

3 likes

Ik kan niet wachten tot de nieuwe afleveringen!
Ik heb elke Grand Tour aflevering nu al honderden keren opnieuw bekeken :crazy_face:

1 like

Iemand enig idee wat voor horloge Phil Collins droeg tijdens Live Aid in 1985, Wembley? Kan er geen duidelijke foto van vinden, maar ik vermoed een day date.

v14_1200x628-6-667x349

2 likes

Na een topic over dresswatches te hebben gelezen…Dit was toch heerlijk fout genieten in de eighties; 2 rechercheurs die in Testarossa’s rondrijden, in Italiaanse maatpakken en met gouden horloges…in het geval van Crockett meestal Rolex datejust en ook vaak gouden Ebel varianten…totaal krankzinnig maar keek er graag naar😎

18 likes

Hij mag zich voortaan beter scheren !

1 like