Bekende personen en hun horloges

Een nieuwe auto in het algemeen lijkt me. De cayenne schrijft trouwens niet mega hard af hoor, vergelijk het maar eens met bv een audi a8 of willekeurige Maserati.

Edit: en als je dan toch af gaat schrijven is de cayenne idd wel lekker!

Ik gelukkig wel. Maar “Beauty is in the eye of the beholder”.

1 like

Grappig genoeg is de Maserati Quattroporte één van de weinige (enige?) moderne autos die in waarde toenemen na aankoop :ok_hand:

2 likes

Ja. Echter pas toen Rolex hem een premie in het vooruitzicht stelde bij elke keer als zijn Rolex in beeld zou komen.

Om maximale uitbetaling te garanderen kortte hij zijn mouwen in.

Je bent een Schot of niet natuurlijk :joy:

3 likes

Waar haal je dat vandaan? Als ik online kijk naar het aanbod is daar niet veel van waar. Ook volgens onderzoek van het AD (Algemeen Dagblad in deze :slight_smile: )

https://www.ad.nl/auto/deze-auto-s-zijn-na-drie-jaar-bijna-niets-meer-waard~abe9c481/

Verdomme als zelfs die markt instort!
Waar moet dat heen met de wereld?!

2 likes

Je hebt er toch niet toevallig nog 3 in de garage staan he!

2 likes

Man, ik heb geeneens een garage :joy:

2 likes

In The Sopranos een scene waar Sir Ben Kingsley rond mag lopen op een “luxury lounge” om gratis producten mee te nemen, en waar ook een Oris stand te zien is.

''Is all this shit for free?"

10 likes

… en soms weet je wat voor vlees je in de kuip hebt…

En dat in een tijd dat ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt konden en alles met grote kortingen weggedaan moest worden. Als ik het “rolex korting” tenminste goed begrijp. Echte toewijding!

1 like

Joe Bidon en zijn Omega SMP:

Bron:

6 likes

Wat draagt deze bekende dame op vakantie.

Ik denk Cartier Dos Santos rosé goud.

5 likes

Te weinig kleding.

3 likes

Niet meer het strakke lijf van 20 jaar geleden. 3 kinderen hebben hun sporen achter gelaten zo te zien.

Edit: je zou mijn ex eens moeten zien na 1 kind. Dan toch liever dit prinsesje :rofl:

2 likes

Ze is out of our league :wink:

Thanks but no thanks…

Met die instelling lukt het nooit…

1 like

Jammer… Ik lig er niet wakker van :wink:

1 like

Hé stelletje ouwe geilneven, het gaat om het horloge.

En Máxima is een prima dame om te zien.

2 likes