Bekende personen en hun horloges

Moet ze dan eerst niet een abbonement op de Mac hebben?

2 likes

Ik heb nog wel een speciale “slanke dames” collectie.

1 like

Hoezo?, deze BN’er loopt ook met een TW rond hoor.

Was een geintje lieve mensen, heb niks tegen TW Steel of Ivo Niehe. Ieder z’n feestje. Maar ben jij ook een bn’er dan? Maakt me wel nieuwsgierig. Als je Chantal Janzen, Eva Jinek of een van de dames hockey internationals bent mag je me een PB sturen hoor :wink:

1 like

Volgens mij is Hans wel eens op tv geweest met een afleveringen over flipperkasten? :+1:t2:

En volgens dezelfde reportage van EenVandaag wilt hij die kans aangrijpen via de winnares van het programma De Nieuwe Moszkowicz (2004): zijn ex-stagiair, maîtresse, vriendin en kantoorgenoot Nienke Hoogervorst. Hij werkt daar nu als juridisch adviseur. In 2018 is het vijf jaar na schrapping en dan mag hij de Raad van Toezicht verzoeken om een nieuwe beëdiging.

1 like

Ik wens hem veel succes!
Mag hem wel die Brammetje.

Dan komen er vast weer fondsen voor een mooie/dure klok.
Hoewel ik die oranje G Shock een leuk statement vind.

2 likes

Paul McCartney bij de zonsverduistering vandaag met, afgaande op de band, een PP Aquanaut

2 likes

Harrison Ford draagt schijnbaar al jaren deze Breitling.
Ik zou het merk bijna in overweging gaan nemen… :wink:

3 likes

Vergeet deze ook niet,…

Nou nee, da’s vooral endorsement. Maar als je ziet wat hij werkelijk zelf draagt… titanium Breitling Aerospace dus.

1 like

Voorheen was het altijd rolex iig. :slight_smile:

Verschrikkelijke docu over Frank Masmeijer

De SBS el chapo draagt een opzichtige Hublot?

Moeder eend een Daytona

En dochterlief een Datejust?

Wat kijkt die vent schuldig uit z’n ogen. Busted!

5 likes

Zag laatst EC met een gouden daytona met de donkerbruine panda dail.
Kosta?

Niet om het een of ander, maar kijk eens wie de eerste eigenaar was van de fraaie Blancpain Villeret (zie foto van aankoopbon) die daniel997 te koop heeft… :fearful:

10 likes

:flushed:

1 like

Giovanni van Bronkhorst is blijkbaar ook gek op gouden horloges op zwart rubber.
Hij was al gespot met een gouden Rolex Yachtmaster. Ik spotte hem met een gouden Patek Philippe Aquanaut op rubber.

:astonished::unamused:

2 likes

Bizar!

2 likes

:astonished:

Topic titel maar aanpassen naar ‘beruchte personen en hun horloge’?

2 likes