Bekende personen en hun horloges

GMT 2 master

Peanuts voor hem.

Kijk hem lachen met zijn 16 jaar jongere vriendin. :joy:

Rossi: in arrivo biennale e nozze con Francesca Sofia Novello? - Motosprint

6 likes

zou ook een smile op me gezicht hebben als die naast me liep :ok_hand:

5 likes

Die dame voelt zich tot The Doctor aangetrokken vanwege zijn looks en persoonlijkheid

7 likes

Geld stinkt niet. :innocent: Zelfs de meest lelijke rijke stinkerd kan een prachtige jonge vrouw krijgen.

1 like

Fixed that for you.

9 likes

Kijk, eindelijk eens iets ècht belangrijks :ok::up:

1 like

Supercar Blondie geeft haar man een Franck Muller “Crazy Hours” cadeau.
Even los van de blingbling, kijk eens hoe die wijzers verspringen naar de juiste tijd, dat is toch wel bijzonder:

:slightly_smiling_face:

15 likes

Barman Victor (First Dates) bij Op1 met de nieuwe Breitling Chronomat B01

8 likes

Mooi! En leuk hoeveel hij er al van wist, hij wilde dat horloge dus echt graag!! :+1:

4 likes

Eén van de lelijkste ooit, maar leuk dat hij er zo enthousiast over is :ok_hand:

1 like

Misschien een beetje té opzichtig, maar ze zijn ook wat minder uitbundig te krijgen met deze bijzondere techniek:

Van zo’n tonneau kast moet je ook houden, bijzonder is het allemaal wel :nerd_face:

3 likes

Kichuh horloge

Wat betekent dat?

1 like

Dat betekent heel veel.

Die techniek heb ik niet eerder gezien. Gaaf gedaan!

1 like

Zal die wel gratis (of tegen een sterk gereduceerd tarief) van Gassan hebben gekregen, want hij stond leuk drankjes te maken tijdens de steetgasm watchnight, waar op die avond vooral de nadruk op Breitling lag.

Snap het niet

Ik dezelfde categorie; zou ik toch eens de vrouw van coureur Alvaro Bautista googlen :wink: moet trouwens bekennen dat er normaal gesproken sowieso vrij weinig op de pits loopt waar je de eetlust van zou kunnen verliezen :ok_hand:

1964 Peter Sellers in ‘A shot in the dark’ de scene dat ie het biljartlaken scheurt, prachtig.
Maar welk horloge draagt ie hier ? Wist niet dat het in 1962 reeds bestond.

2 likes