Keith Flint hield ookwel van snelheid
Hahaha iets te hard gegaan op het eind
228396TBR volgens mij.
Nee, is een TH
Nee nog steeds dezelfde formula 1 van Tag Heuer.
Dat ding is al meer dan 20 jaar oud, kan je nagaan.
Siert hem dat hij dat lelijke ding zolang draagt.
Zag gisteren in de krant een artikel over de lawine aan overvallen op met name Bn’ers om met grof geweld hun horloge te pikken. Die gasten gaan daarbij natuurlijk wel eerst even na wie iets draagt wat de moeite van het jatten waard is. Zijn jullie niet bang dat je met dit topic die gastjes heel erg met hun voorwerk helpt
Nee.
Nooit bang zijn en altijd lange mouwen !
Je begrijpt me denk ik niet goed. Ik heb het niet over mezelf. Integendeel. Ik heb het over allerlei BNers die in dit topic met hun horloges in de etalage gezet worden terwijl ook het schorriemorrie dat er hun hobby van gemaakt heeft om hun daarvan te beroven hier vrij rond kan kijken om hun nieuwe slachtoffers uit te zoeken.
Als Ik hier een berichtje met foto’s zou plaatsen van de beroemde Pietje Puk en z’n nieuwe horloge van 12k en Pietje Puk zou hier een week naderhand voor in elkaar getremd worden,zou ik me daar eerlijk gezegd allerbelabberdst bij voelen.
Eh hoe kom jij aan die foto’s?
De meeste foto’s hier zijn screenshots van tv en instagrams posts, de BNers lopen er zelf al te koop mee…
Die in het midden is klara196?
Helaas heet hij niks meer.
Als Pietje puk op/in een tv/roddelblad komt met een duur horloge om, dan ben ik toch niet de aanstichter daarvan.
Die overvallers weten zelf ook wel hoe en wat een horloge eruit ziet.