De live-wire.
Al sinds 2019.
De live-wire.
Al sinds 2019.
Volledig mee eens.
Ik was al op de hoogte dat ze op elektrische motoren zouden gaan, maar ik kwam er pas achter dat het Harleys waren toen ik aan de eerste aflevering begon…
Anderzijds, als ze op rolschaatsen gingen keek ik nóg.
Als verwacht wat minder spectaculair dan Long Way Round en Up. Tot nu toe zijn ze vooral druk bezig om het spul onderweg op te laden, met alle ellende vandien. Je verwacht het niet…
Hopelijk wordt het in de komende afleveringen leuker.
Ja, de serie is in 2019 opgenomen en wordt nu uitgezonden.
Ze rijden op prototypes van dat model, die overigens wel zijn aangepast naar hun wensen.
Zo zou je normaal gesproken niet eens kunnen opladen aan een gewoon stopcontact, waardoor de hele reis niet had kunnen plaatsvinden.
Dat lijkt me sterk. Dat is een lader-issue, niet de motor. Als ik wil hang ik mijn Tesla aan een stopcontact.
Edit: geen probleem dus.
Misschien probeerde Ewan hem op te laden met de Force, dat verloopje wordt waarschijnlijk niet meegeleverd
Dat was beveiligd, om de een of andere reden.
Er zijn onderdelen ingevlogen naar het startpunt om dit alsnog te fixen.
Waarschijnlijk zal het met de productiemodellen gewoon kunnen.
Lekker handig dan in the middle of nowhere
Om het zichzelf nóg lastiger te maken rijdt de filmcrew in elektrische pick-ups.
Overigens ook prototypes…
Ja, ik kwam niet op de naam.
Handig is dat als je zonder stroom komt te staan, je de accu deels kunt opladen door je een kwartiertje te laten slepen.
Dat kan met elke EV, maar echt leuk vinden ze het niet
Ah, dat wist ik niet.
Pas eens een blokje in een Tesla mogen rijden, en ik was daar toch aangenamer door verrast dan ik had verwacht.
Een ‘motorfietswaardige’ acceleratie! En dan was het nog een gewone Model 3.
Het schijnt nog een stuk gekker te kunnen, met zo’n X in performance uitvoering…
Performance is ook al heeeeeeeel leuk hoor! Ik ben helemaal om! Vooral omdat het geen ‘auto’ meer is van binnen.
Oh fak dit is wel heel erg off-topic hier allemaal. Komt door @Zarkus, die krijgt een notificatie schijnbaar als het over elektrische voertuigen gaat. Ik vermoed dat hij bij Tesla in dienst is als evangelist.
Eens kijken of ik hem ook vinden kan. Long way round vond ik geweldig. Long way down niets aan door het gestress en gehaast allemaal
Dan vrees ik dat Long Way Up gaat tegenvallen voor je…
Deel 1 t/m 4 zijn eenvoudig te vinden, ik verwacht morgen aflevering 5.
Welnee
Hilarisch
Zelf is ie zo vals als… als Gordon
Iemand van het HF een idee welk horloge Jort Kelder draagt in de uitzending Op1 uitzending donderdag 1 oktober?
Alvast bedankt Peter
Denk het niet, is volgens mij een explorer.