Bekende personen en hun horloges

:smile:
Is echt geen reduced. En Hugo is niet mijn buurman zodat ik onze polsen kan vergelijken.

1 like

Dit is gewoon een Pro. Reduced heeft de middelste rij van de band gepolijste schakels, dat zou zelfs op deze matige kwaliteit screenshot te zien moeten zijn.

Van afstand oogt een horloge kleiner dan dat je zelf een wristshot maak van een horloge op je eigen pols van heel dichtbij.

2 likes

Dat snap ik. Maar dan heeft Hugo alsnog berenklauwen. @Nielsracing excuus, ik ga weer terug naar het Seiko topic.

2 likes

Haast je!

:grin:

1 like

Hij lijkt meer op kermit

Fons de Poel met een Portuguese en Frits Wester met een (denk ik) Peter Blake bij Jinek (laatstgenoemde uiteraard met de OP).

Ik dacht eerst ook reduced, maar de subdials lijken te kloppen met een pro. Anders waren de indices op 3 en 9 afgekapt

Edit: ik zie dat je reactie 4 dagen geleden was. Hoop niet dat je al terug was in het Seiko topic. Anders moet je weer helemaal hier heen komen.

Dylan Groenewegen met een strakke Superocean om de pols :+1:

10 likes

Mocht ik kiezen, ik zou voor de fiets gaan. :yum:

3 likes

Zijn vriendin een two-tone Rolex (date?) dameshorloge.

Helemaal mee eens, de fiets aub. Dan maar een keer geen colnago, voor deze maak ik een uitzondering. Mooie combi hoor dat zwart met Celeste!

3 likes

Wat draagt Björn Kuipers hier?

3 likes

Hublot ofzo? Goed lelijk in ieder geval!

7 likes

Hublot was de officiële sponsor bij het WK…alles en iedereen droeg er een.

Behalve Maradona uiteraard :joy:

3 likes

+/- 15K

1 like

Ik zou toch maar voor het horloge gaan, is veel gezonder.

2 likes

Misschien al lang geroepen maar Michael Boogerd heeft de ceramische Daytona om bij Tour du Jour

1 like

Het blijft een harde stiel. :blush:

1 like

Heeft ook het vorige model, leuke setje dan. :ok_hand:

Kjeld Nuis droeg gisteren de zilverkleurige daytona met een oysterflex… 116519LN denk ik