Bekende personen en hun horloges

Met zn horloge zou je ook gekleed als de eerste Rambo over straat moeten!
Hoe ver je komt met een mitrailleur vraag ik
Mij af… onhandig brood halen en op Schiphol en bij de kinderen ophalen van het schoolplein.

Even leuk om te delen op deze warme zondag.:sunglasses: Vanmiddag een spannende film gezien met o.a. Liam Neeson in de hoofdrol; een van mijn favoriete acteurs. Recente film uit 2018 getiteld ‘The Commuter’ (oftewel De Forens) Ik ga er verder uiteraard niets over zeggen, maar ik vond het best wel de moeite waard. :ok_hand:

Waarom post ik het hier? omdat Neeson ook een heel gaaf Hamilton (dress) horloge om had. Hier de foto’s (met mobieltje vanaf het scherm genomen) en link naar de trailer. Fijne avond nog! :slightly_smiling_face::+1:

Hier de link naar de trailer. Ik heb hem overigens gekeken op Youtube films:

9 likes

Erg typische Liam Neeson film maar desondanks best vermakelijk inderdaad!

1 like

Ajouad van o.a. keuringsdienst van waarde met een 114060

2 likes

Hij draagt vaker Hamilton-horloges in films. Ik denk dat er sprake is van sponsoring.

1 like

Grappig; dat wist ik niet. Ik ga het in de gaten houden; dank je.:slightly_smiling_face:

De film Selfless half gezien met Ryan Renolds, niet de beste film die ik half gezien heb. Zat wel een bijzondere Panerai in met digitale alarmfunctie. Zodat onze hoofdrolspeler wist dat het tijd was voor zijn medicijnen. :zipper_mouth_face:

6 likes

Die Jazzmaster draagt ‘ie ook in Taken 2 en Taken 3.
image

En deze Khaki Field in een andere film:
image

3 likes

Haha ik heb hem op dat moment afgezet.

1 like

Crosspost

En wat draagt ie vandaag in de Telegraaf…?

1 like

In mijn nu al te lang durende twijfel tussen een 36 en 39mm Explorer (17,5 - 18 cm pols) kwam ik deze foto tegen. Wat mij betreft toch wel erg stijlvol!

image

5 likes

In de serie “Ainsley eats the streets” op Netflix draagt de Britse tv kok Ainsley Harriot in de gehele serie zijn Omega Seamaster. :smiley:
Getuigt van smaak!

3 likes

The King of Morocco Mohammed VI wears a rare @patekphilippe 5980/1400G with 18K White Gold Case And Bracelet, Set With An Impressive Total Of 893 Diamonds Weighing Approximately 4.468 Carats And 182 Baguette-Cut Diamonds Weighing 15.46 Carats.

Price : $ 1,200,000.00

2 likes

Wat een lelijkerd…

4 likes

Tag Heuer Formula 1?

1 like

I know. Vind het vooral jammer dat een merk zoals PP zich hiertoe verlaagt.

1 like

Lekker fout, maarja je bent niet voor niets koning he :sunglasses:.

Mark Wahlberg

4 likes

Als ik Mark Wahlberg was, zou ik dat ook gewoon doen! Bats! :sunglasses:

1 like

Spuuglilluk horloge

1 like