Bekende personen en hun horloges

Gelukkig heb ik het niet gezien.

3 likes

Doordat ik een foto toen der tijd zag van Mat Damon met zijn Explorer was ik totaal verloren in de sportieve vintage Rolex horloges
Ik heb nu alle modellen in mijn bezit gehad behalve een goede vroege en mooie Explorer. .

1 like

Vanochtend ging het op de radio over die brute overval op Estelle Cruyff. Dat wens je niemand toe natuurlijk, wat je ook van haar vindt.
Nu is ze beroofd van haar Rolex, en is het blijkbaar zo’n bijzonder exemplaar dat hij erg herkenbaar zou zijn mocht deze op de markt komen. Als ik Google zie ik een gouden horloge, vermoedelijk DD of DJ.

Weet iemand wat voor Rolex zij heeft?

Eens, dat is verschrikkelijk.

Ik ging net even Googlen naar haar horloge en allemachtig wat een bakkes.

Ze lijkt wel opgebaard en haar neus is gecorrigeerd.

Deze?

Dat lijkt op een 118208

3 likes

Ze heeft veel tegenwind gehad in haar leven zo te zien, strakker dan strak.

Maar ontopic, natuurlijk verschrikkelijk dit gun je niemand.

5 likes

Picasso en zijn Jaeger LeCoultre triple date moonphase :slight_smile:


12 likes

Wel mooi, maar is die zo uniek?

1 like

Nee, maar hoe zou jouw radioverslaggever moeten weten welke Rolex zij droeg?

De media maakt het altijd wat sappiger hè.

1 like

Ongetwijfeld. Maar het komt niet uit de lucht vallen dat er iets op de markt zou kunnen verschijnen wat als die van haar herkenbaar is. Als het door jou genoemde model nu op MP verschijnt is overigens waarschijnlijk ook 1 en 1 = 2.

1 like

@Neyra Estelle droeg een massief gouden Yachtmaster. Gisteren in RTL Boulevard werd door boevenverslaggever John vd Heuvel gevraagd alert te zijn als je deze krijgt aangeboden.

4 likes

@Neyra
@HanDavinci
@Nathalie1

Deze werd getoond:

24

5 likes

Ik vraag me bij Estelle Cruijff altijd af hoe en waarmee zij haar geld verdient.

4 likes

Iets met graven… en goud!

image

10 likes

Vanavond bij RTL latenight was @AmsterdamVintageWatches voor een intervieuw omtrent de beroving van Estelle Cruijff.

Ik zag Gorden in zijn laatste programma met een Two Tone Submariner dacht ik… vond het niet passen… meestal heeft hij wel mooie klokkies om, maar dit past hem niet. Ali B bij The Voice had ook een nieuwe Rolex om, met een licht blauwe Dial dacht ik te zien

Ja zoiets ja.

Ik had zelf ook nog een andere gedachte, die zal ik echter maar niet ventileren op dit forum

1 like

Kan prima binnen de grenzen van het betamelijke hoor!
Doel je er soms op dat je denkt dat mejuffrouw Cruijff actief is als consultant en haar expertise op uur-, of projectbasis te gelde maakt?

1 like

Dat is de platinum Daytona :ok_hand:t2:

Volgens mij had Lil kleine een geelgouden Nautilus.

Maybe …

Geen idee wat ze allemaal op Ibiza en / of in haar nieuwe Amsterdamse penthouse doet. Dat haar overigens cadeau is gedaan door multi miljonair van halverwege de zestig.

Who knows

2 likes

Lil kleine rosé AP chronograaf

1 like

Je hebt gelijk ook nu je dit zegt!

2 likes