Bekende personen en hun horloges

Zat net een leuk oud interview met Johan en Danny Cruijff te kijken (Mies Bouwman, 1975, Barcelona) en ineens viel m’n oog op z’n horloge. Ik wist meteen wat het was vanwege de kastvorm, chrono pushers en oranje wijzers.

Het is een Omega Seamaster 145.024, ook wel de Flat Jedi genoemd. Maar vanaf nu noem ik ‘m uiteraard de Cruijffmaster.

Nou gaat ‘ie natuurlijk al helemáál nooit meer weg :wink:

64 likes

Dude, geniaal :ok_hand:t2:

4 likes

Was een erg leuk interview, ik heb het ook zitten kijken, had het nog nooit gezien maar het horloge viel mij ook direct op! Mooi ding!

1 like

Cruijfmaster it is! Wat een mooie naam!

Maar wat droeg Martina surandi vanavond bij de top 2000?

2 likes

Een spijkerbroek en een blauwe Nike polo.

Ik ben zo grappig. :blush:

7 likes

Ik keek net zoals Martina naar die blonde achter hem… ik zag iets glinsteren maar vrouwen vind ik interessanter dan horloges… tja focus … en dan weg dromen…

1 like

Denk dat deze al eerder genoemd is, maar voor de zekerheid:

https://omegaforums.net/threads/the-basil-fawlty-seamaster.61327/
John Cleese is ook een held van mij, dus dit matcht extra, vanaf nu de “Fawlty” Seamaster :sunglasses:

14 likes

Volgens mij een blauwe DJ op oyster. Dag eerder Martijn Krabbé met een Cartier Santos

Dat zuchtmeisje was wel leuk ja…

1 like

Hah! Nooit geweten. Leuk, bedankt :+1:

1 like

Dit draagt de advocaat van Jos B.
Wat is dat?

image
image

2 likes

Cartier Roadster W62041V3

8 likes

Whowww!!!

Over kennis van zaken gesproken :ok_hand:t2:

1 like

Degenkolb (wielrenner) met een, gezien het formaat, Sinn EZM 15 of ander EZM 14.

gr, HJR

8 likes

Ik zeg een Alpinist, maar ik ben niet zeker…

20181231_004058

2 likes

Marc Marie draagt hier een Jedi geloof ik?

9 likes

Staat hem goed.

1 like

Die heeft meen ik ook nog een Hulk. Goede keuzes :ok_hand:t2:

Dit is wat veel mensen tegenwoordig een Jedi noemen, maaaaaaaarrrrrrrr:

https://www.fratellowatches.com/story-original-omega-seamaster-jedi-chronograph/

1 like

Als ie nog niet ubercool was, dan is ie het nu wel. Mooie spot :slight_smile:

1 like

Tijdens het sporten! Dat probeerde ik ooit ook eens, wat resulteerde in een verpletterd acrylglaasje en een reparatie van destijds 4500 SEK. :slight_smile: Hij heeft blijkbaar ballen. :slight_smile:

1 like