Bekende personen en hun horloges

dacht dat poetin meestal breguet, blancpain,VC of PP draagt.

1 like

Het (misplaatst) superioriteitsgevoel in dit topic is wel echt stuitend hoor, bah bah… Wie de schoen past, trekke hem aan.

5 likes

Gelukkig heb je misplaatst tussen haakjes, je twijfelt hieraan blijkbaar zelf ook…:wink:

Nee hoor, hier twijfel ik niet aan. Als ik twijfelde had ik het wellicht tussen aanhalingstekens gezet. Nu is het een toevoeging.

4 likes

Ramsay met hier volgens mij een vintage Submariner 1680 (?) op een leren nato-strap.

Met “top-hat” plexiglas.

Bij Hell’s kitchen droeg hij volgens mij een Breitling chronograaf met een knalgele wijzerplaat.

5 likes

Superioriteitsgevoel is toch altijd misplaatst ?

1 like

Hier door ga ik steeds meer twijfelen of ik een Rolex moet kopen.

3 likes

Er zijn idd veel knurften met zo’n ding :thinking:

2 likes

Voor Ali B heb ik nog wel oprecht respect, je kan zijn muziek mooi of niet mooi vinden (voor mij het laatste) maar hij heeft echt zijn zaken netjes op orde. De rest van je illustere rijtje moet eigenlijk geen podium krijgen maar een bezem en een dagdienstrooster voor het schoonvegen van de binnenstad.

7 likes

Ali B heeft zich van coke dealer naar knuffel Marokkaan opgewerkt, daar heb ik nul respect voor.ik heb respect voor de ouders van de kinderen die hij aan coke heeft geholpen.

5 likes

En dat voor een linkse revolutionair…:money_mouth_face:

Bedoel je dat meeleeft en empathie hebt? Kinderen aan de coke betekent voor mij in ieder geval niet meer respect voor de ouders. Maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.

Ja natuurlijk bedoel ik dat.respect voor wat de ouders moeten meemaken, hun kinderen zien aftakelen. Dat met de medewerking van Ali B en zijn vriendjes🤮

2 likes

Wat een vreemde gedachte. Ik koop wat ik mooi vind. Als ik eerst moet gaan kijken wie er in “mijn” auto rijdt, of wie er allemaal “mijn” horloge draagt…

Ik hoorde dat Marc Dutroux gek was op Venz hagelslag. Ben ik onmiddellijk overgestapt op de Ruijter😜

5 likes

Je hebt gelijk

1 like

Gezien de 4 line onderin en geen cyclope ga ik voor een 5512. Wat een geniale vent is dat overigens

1 like

Dan is t ok.

Nee hoor niet op jou

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.