Bekende personen en hun horloges

2 likes

Hahaha :+1:t2:

1 like

Ik zag net Max Verstappen bij Peptalk. Ik dacht in eerste instantie een Rolex GMT BLRO te zien echter nu denk ik dat het een Tag Heuer is. Zou ook logisch zijn gezien de sponsoring. De band herken ik niet zo. Iemand die hier meer over kan vertellen?

Sorry voor de hele slechte foto:

3 likes

126710 op een Jubilee

4 likes

Het lijkt erop.

Zal de sponsor blij mee zijn als het zo is. Op nationale tv gaan zitten met een ander merk. :x:

2 likes

Hij draagt soms ook Audemars Piguet. Als hij dat ‘sponsortechnisch’ niet zou mogen zou hij dat ook vast niet in het openbaar doen.

1 like

Dacht ook gelijk aan een vintage Omega (Genève). Maar moeilijk te zien.

2 likes

Haha. ‘Sponsortechnisch’ zal het dan inderdaad wel ok zijn, maar blij zullen ze er toch niet mee zijn.
Anderzijds, las onlangs in een interview met wielrenner Greg Van Avermaet, wiens ploeg TAG Heuer als co-sponsor had, dat hij zijn dure TAG-horloge had GEKOCHT :thinking: . Wielrennen is geen Formule 1, maar toch …

2 likes

Wat draagt Henk Fraser hier…

Een wandklok :face_with_monocle:?

24 likes

Invicta?

4 likes

Kan zijn dat hij maar een heel klein mannetje is :slight_smile:

3 likes

Het horloge is net zo dik als zijn hand, gaat niet eens om diameter, man man :confounded::confounded:

1 like

In eerste instantie dacht ik ook van: “Dat zou wel een Tag Heuer Aquaracer zijn”, maar de bracelet klopt niet, en de wijzerplaat al evenmin

99,9 procent rolex

Maar wat is het… Er zit een extra pusher links op het horloge…

:face_with_monocle::grimacing::thinking: zou het echt niet weten!

1 like

Het is een foei lelijk ding.
Nu heb ik het over het horloge, de man zelf ken ik niet.
Geen idee wie dit is of waar ie de kost mee verdient.
Maar, zo’n jasje kan ie best hebben :grin::+1:

1 like

Oud-voetballer en trainer.

1 like