Bekende personen en hun horloges

Wat @Schoen zegt. Maar die klatser draagt hij altijd.

1 like

Idd bekend. Was wel benieuwd wat zijn buurman Advocaat droeg, kon het zo snel niet plaatsen.

Gr, HJR

Geen idee wie die man is maar een 16613 is zo mooi :heart_eyes:

In plaats van je GMT?!

Dat is warempel een goede set Koenji. Spel-pun intended.

In tegenstelling tot wat iedereen over jou zegt ben je helemaal niet zo’n saaie grijze mus :+1:t2: Ik mag jou wel.

4 likes

mus

1 like

Nee joh. Ik ben van mijzelf al uitgesproken genoeg. Ik heb geen TT nodig om mensen die indruk te geven.

3 likes

Volgens mij is het een Smurf (heeft ie iig ook)

Je ziet toch duidelijk de gouden centerlinks? Is 100% een clown

Ja, klopt. Beetje goud :slight_smile:

Jenson Button draagt een gouwûh Rolex Daytona 116518LN op SkyF1 :grimacing::grimacing::grimacing: voor een merk dat ook zulke mooie strakke
horloges maakt…


3 likes

Tja. Die kon ook geen stalen vinden. Maar hij heeft de centen om dan gewoon die goude dan maar te kopen.

2 likes

Wat draagt rob kamphues hier?

1 like

Breitling Navitimer chrono zou ik zeggen op basis van deze foto

1 like

Bietje te groot voor deze 'grootheid’
Gaat gewoon weer retour naar de AD.
Of, naar de rekwisietenkamer dan zien we er over een tijdje
weer een andere ‘grootheid’ mee.
Zo gaat dat bij ziggosport :grin:

Is het niet zo dat juist de stalen af en toe zelfs duurder zijn op dit moment?

Erg mooie klok met een grote hebbe hebbe factor, maar op zo’n (kinder?) polsje waar ie omzit is het geen gezicht… te groot en te strak.

De penningmeester van Nederland Hoekstra op verantwoordingsdag met een Citizen NY0400

14 likes

Is dacht ik gewoon een TW Steel hoor. Vergelijk de grote eens met de Daytona van Doornbos. Zo groot is een Breitling niet.

Breitling maakt horloges van 47-49mm, daar is een TW steel nog bescheiden bij :stuck_out_tongue:.

Arnold Bruggink (lees je mee, Arnold?) Heeft een Panerai om de pols, bij Fox Sports.