heb je iets binnen over materiaal dat we moeten aanschaffen?
ben net online geregistreerd…mail gekregen
Ik denk dat ze dat de eerste avond wel vertellen. Zo was dat bij mijn vorige cursus iig wel daar.
Veel succes Roy! Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen.
Dat zal ik nodig hebben Dank Harry
Veel plezier allemaal met het nieuwe schooljaar en succes
Heb mail ontvangen met pakket wat je zou moeten bestellen; maar is mij niet helemaal duidelijk wat te bestellen; iemand van de a.s. deelnemers?
Het beste wat je kunt doen is een berichtje sturen naar BMWX6 hierboven staat hij al, Die kan je haarfijn uitleggen wat je nodig hebt,
School laat door de leverancier een pakket samen stellen… de leraars hebben bepaald wat er in moet zitten.
Dit schaf je dan aan bij de leverancier voor de te dure prijs van 500 euro.
Wie slim is zoekt naar alternatieven.
Zo moet je een glazen potje kopen van 50 euro…
Ga naar Ava en koop een patje met deksel voor 3 euro. Doet hetzelfde… wasbenzine opslaan om iets te reinigen.
Heb t pakket besteld met 500 euro kom je niet daar …tis een soort gereedschapskist toch?
Kist krijg je gratis…
een gephotoshopte veer?
Dingen die door de klas vliegen… die je dan volgende les pas terug bekomt, omdat een andere klas deze gevonden heeft en met tape op het schoolbord plakt.
Tja, dat was ik je vergeten te zeggen, die kerel is niet te doen, maar zijn werk moet je eens bekijken, dan denk je daar wel anders over, een topper is het.
Wie? Die Photoshopper?
Hoe was de eerste dag voor de ‘maandag-gasten’?
had graag deelgenomen dit jaar maar de coronacrisis en risicopatien zijn heeft er anders over beslist. Volgend jaar hopelijk wel. Als er nog geinteresseerden zijn hoor ik het ook graag. Ook regio Leuven- aarchot. PM maar dan houden we het samen in de gaten.
He Roy,
Het tweede deel was leuk; bij het eerste dacht ik; ik ren weg…
…Is het Vlaams soms lastig te verstaan; dan maakt de mondkap het nog leuker om te ontcijferen…
en jouw ervaringen?