Helemaal mee eens!
Vooral de BR 03-92 Golden Heritage vind ik fraai en de BR 123 GMT vind ik zelfs helemaal geweldig
Op die enorme gap bij de lugs na … Dat is een echte deal-breaker voor me
Helemaal mee eens!
Vooral de BR 03-92 Golden Heritage vind ik fraai en de BR 123 GMT vind ik zelfs helemaal geweldig
Op die enorme gap bij de lugs na … Dat is een echte deal-breaker voor me
Deze is wel fraai inderdaad.
Mijn beste,
Ik vind hem wel iets hebben. Het heeft iets gereserveerds, ingetogen schoonheid.
Perfecte maat ook 38,5.
Succes met je uiteindelijke keuze!!
Orologio Signaturis Temporis
Weer zo’n onbenullig klein datumpje op zo’n onbenullige plek. Mijn bier slaat hiervan dood vanavond. The horror!
Nog een paar toppertjes:
Duikert. Mooi van lelijkheid. Klopt natuurlijk van geen kant maar toch:
En onderstaande modellen word ik hebberig van:
Hè wat vervelend dat ik het nog een keer moet uitleggen. Perfectie bestaat niet; bepaalde imperfecties benadrukken juist de schoonheid en zijn daardoor juist geweldig.
Zoals de moedervlek van Cindy Crawford
Ik zou er nog maar een nachtje over slapen en morgenochtend je gevoel even checken…
Het is hem helaas net niet.
Ik vind de plaats van de datum overigens juist prima. De 20 en 25 staan er alleen te dicht op…
Dit is beter:
Ik ben achteraf blij dat je het nog even toelicht. Wat een prachtige belichting.
Kom op Bell & Ross, jullie kunnen veel beter en mooier…
Als je nu al steeds meer twijfelt en steun zoekt op het forum, gaat het m niet worden. Gewoon nog even verder zoeken. Ik vond de B&R die bv @ThaPapper liet zien vele malen mooier.
Mooi, evenals sommige andere geposte horloges in dit topic. Lijkt me niet dat je er even echt spijt zult hebben.
Ja, maar gewoon een vergrootglas erop lijmen!
Wordt 'ie nòg mooier.
Ok ok, thanks voor ieders mening. Ik ben er nog lang niet aan uit hoor, was vooral benieuwd of jullie hetzelfde gevoel bij het horloge hadden. Ik weet dat ik zelf de keuze mag maken, maar hecht toch ook waarde aan de mening van de liefhebbers hier. Dat + mijn vriendin kan zo langzamerhand niet eens interesse in horloges meer veinzen
Ik denk dat ik nog wel een keer in het echt ga kijk als ik de kans heb.
Groeten,
Stefan
als ik mijn gedacht mag zeggen . moest terug scrollen … om te zien waar de datum stond had wel de tekst gelezen dat er een bijstond maar niet gezien … dus wat mij betreft het walhalla van horloges is zo groot … dat er toch in die prijs klasse beters is … maar zoals ik al zei het is mijn mening …
Veuls te duur. Op afstand dacht ik “is dat nou een bulova wwii military?” en nader bekeken begrijp ik niet waarom deze het viervoudige van een khaki of Glycine field horloge moet kosten. Of een Alpinist. Of de CWC, de ex van @anon50762135EV.
Mooi ding wel verder. Maar te duur.
Datum -1 en dat Bell & Ross logo is behalve lelijk ook veel te groot voor deze kleine wijzerplaat…
Wat is er btw “military” aan ?
Navy seals is o.k. voor mij, maar dit … (landmacht geneuzel?)
Als je nu al twijfelt, niet doen. Vind hem zelf niet verkeerd, maar zoals al vaker gezegd: dat datumvenster is verschrikkelijk. Onbegrijpelijk, aangezien ze dat bij B & R vaak prima weten te integreren.