Beloofd is Beloofd Wat is echt je laatste aankoop van 2023 ?👼?

Dit is mijn laatste voor dit jaar. Al langer op zoek naar een mooi horloge met Maanfase. Naar deze Pontiac kan ik blijven kijken zonder ooit te weten hoe laat het is.

27 likes

Supermooi horloge

2 likes

Nog 27uur en ruim 30minuten te gaan.

1 like

Deze gekocht op tweede kerstdag, maar komt pas 5 januari 2024.
Screenshot_2023-12-26-23-31-34-28_d8f7c2d4207c9c881dc42dd7bff41fe7

8 likes

Laatste

9 likes

Tot nu toe, het laatste vandag aangekomen is deze werktuig om de rotor van automatische horloge uit te schroeven, of voor de busen van de chrono knopjes te schroeven.

Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen ! :slight_smile:

6 likes

Dit is voor langere tijd de laatste.
De hobby heeft ook iets van een verslaving😄

19 likes

Mooi gezegd!

2 likes

Laatste aanwinst, gekocht bij Q-Watches.

32 likes

3 weken terug 2x Tissot op hetzelfde moment bij dezelfde juwelier gekocht.

25 likes

31 likes

De derde en laatste van dit jaar, zoals ik zei dat het zou gaan gebeuren. Daar is sinds November geen verandering in gekomen.

32 likes

Was een paar uur geleden de hoogste bieder op deze Tissot kaliber 296 met een zilveren kast. Moet uit Zweden komen dus gaat dit jaar niet meer binnen komen.

Denk dat dit wel de laatste is voor dit jaar. Al weet je natuurlijk nooit, nog ruim 23 uur te gaan :rofl:

12 likes

Dit jaar eigenlijk pas begonnen met de hobby en op dit forum uitgekomen. Erg veel informatie te vinden en een leuk forum om te komen.
Ik zat zo eens te tellen en ik denk dat ik er dit jaar 9 heb aangeschaft inclusief de HFLE.
De laatste zojuist dankzij @Jesus zijn online aanbieding. :joy: De AVI-8.
Gelukkig krijg ik per 8 januari meer tijd om ze te gaan dragen omdat ik dan op kantoor gaat werken ipv te werken als schilder waardoor ik overdag nooit een horloge aan had.

8 likes

Ziet er idd grappig uit.
Welke?
De Blauwe of de Grijze?

2 likes

Ik heb de blauwe besteld

2 likes

Prachtige Breitling Superocean. :ok_hand:

Dank je. Vind ik ook. Alleen net iets te groot voor mij

1 like

Gisteren gekocht, dus ècht mijn laatste

12 likes

Ik heb best wat dress watches in de collectie maar nadat ik mijn JLC 9118.42 aan mijn vrouw cadeau heb gedaan, miste ik toch een super klassiek en elegant ‘black-tie klokje’.

Deze Piaget is ervoor in de plaats gekomen en kon ik nog net voor de jaarwisseling in huis halen :heart_eyes:.

15 likes