Dit is mijn laatste voor dit jaar. Al langer op zoek naar een mooi horloge met Maanfase. Naar deze Pontiac kan ik blijven kijken zonder ooit te weten hoe laat het is.
Supermooi horloge
Nog 27uur en ruim 30minuten te gaan.
Deze gekocht op tweede kerstdag, maar komt pas 5 januari 2024.
Tot nu toe, het laatste vandag aangekomen is deze werktuig om de rotor van automatische horloge uit te schroeven, of voor de busen van de chrono knopjes te schroeven.
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen !
Mooi gezegd!
De derde en laatste van dit jaar, zoals ik zei dat het zou gaan gebeuren. Daar is sinds November geen verandering in gekomen.
Was een paar uur geleden de hoogste bieder op deze Tissot kaliber 296 met een zilveren kast. Moet uit Zweden komen dus gaat dit jaar niet meer binnen komen.
Denk dat dit wel de laatste is voor dit jaar. Al weet je natuurlijk nooit, nog ruim 23 uur te gaan
Dit jaar eigenlijk pas begonnen met de hobby en op dit forum uitgekomen. Erg veel informatie te vinden en een leuk forum om te komen.
Ik zat zo eens te tellen en ik denk dat ik er dit jaar 9 heb aangeschaft inclusief de HFLE.
De laatste zojuist dankzij @Jesus zijn online aanbieding. De AVI-8.
Gelukkig krijg ik per 8 januari meer tijd om ze te gaan dragen omdat ik dan op kantoor gaat werken ipv te werken als schilder waardoor ik overdag nooit een horloge aan had.
Ziet er idd grappig uit.
Welke?
De Blauwe of de Grijze?
Ik heb de blauwe besteld
Prachtige Breitling Superocean.
Dank je. Vind ik ook. Alleen net iets te groot voor mij