Beloofd is Beloofd Wat is echt je laatste aankoop van 2023 ?👼?

Deze! Heeft nog wat werk nodig maar dat komt goed! Ook een kerst kado voor moi!:grin:

11 likes

Ik heb deze nu krap 1 maand, Toch denk ik dat ik 'm weer kwijt wil. extra bandjes al bijbesteld. Maar het “gevoel” heb ik er niet bij.

4 likes

De Speedy op 14 December, en de Kermit een dag erna. De Kermit dus.

Echt de allerlaatste aankoop van dit jaar:

15 likes

Heb hem al even maar dit is de laatste, voor 2023. Tenminste ik denk niet dat er de komende 9 uur nog een andere komt :laughing:

AQ4100-57L:

16 likes

Precies, dat bandje wil ik dus ook mooi houden en horloge af en toe op ander bandje dragen.

1 like

Deze is gisteren binnen gekomen :star_struck::star_struck::star_struck:.
Moet zeggen, finishing van deze nieuwe kast is nog een stukje beter dan de vorige modellen die ik gehad heb.
De brushed finishing van de bovenkant van de lugs, in combi met high polished shamfered edges maakt dit echt een zeer fraaie case.

De band zal nog een kleine aanpassing nodig hebben om een perfecte fit te krijgen voor m’n fijne pols.
Momenteel zit de band nog wat los namelijk, maar naar draagcomfort is dit een zeer aangenaam klokje om de pols te hebben.

Verder stelt de zwarte plaat niet teleur.
De combo met de full stainless steel bezel werkt goed en de hands zorgen voor een mooi lichtspel in contrast met de dial.

Zeer tevreden tot zover, maar heb hem nog maar een uurtje om de pols gehad.

To be continued !

10 likes

Deze mocht ik gisteren nog in ontvangst nemen. De Longines Spirit Zulu Time 39mm.

15 likes

Deze vrolijke Snoopy

20 likes

Is idd een schitterende matching strap👌

1 like

Stunning :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd Jesus. Ik dacht dat ook jij wilde minderen :man_shrugging:t3:

1 like

Ik schuif wel eens wat door naar de kids. :+1: :rofl:

2 likes

Vorige week gekocht via chrono24, 2 jan ga ik hem ophalen.
Fijne jaarwisseling allemaal !

11 likes

Da’s deze. Voorlopige even de laatste; moet nu eerst even sparen voor de cruises van aankomend jaar.
De eega moet tenslotte ook tevreden gehouden worden :couplekiss_man_woman: :wink:

9 likes

Ik kwam vrijdagochtend terug uit Su. Ik herinnerde me 's middags pas dat ik nog een pakje had open te maken, mijn laatste aanwinst, een Bulova Accutron. Bijna hetzelfde model als die van mijn vader uit 1971 maar dan in staal…

11 likes

Ow man ik heb gelogen! Dit is niet de laatste aankoop :flushed:
Helemaal vergeten dat ik gisteren laat nog 1 7548-700C heb gekocht.
Maar eerlijk is eerlijk hij komt pas volgend jaar binnen😁.

5 likes

Deze precies op tijd voor de kerstdagen

12 likes

Thx! :dog: :rocket:

Sinds vrijdag de gelukkige eigenaar van deze beauty uit 1967. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Hij is mooi Simon. :wink:

7 likes