Prachtige horloges!
Heel mooi!
Tel toch inclusief mijzelf 6 dames
Wat lulliger is⦠De hoge hak is uitgevonden voor de man. In eerste instantie om te paard beter te zitten, maar toen viel het de heren op dat ze in een hak mooiere kuiten leken te hebben en dat hun kont er beter van uit zag.
Maar helaas, de behoudendheid die zich sinds vervlogen tijden van de samenleving meester heeft gemaakt heeft genderrollen en geaccepteerde kledij zo beperkt dat we al sinds de Victoriaanse tijd ongeveer dezelfde shizzle moeten dragen.
Ja. De groepsdynamiek van mannenclubs is net zo kut als van vrouwenclubs. Het lijkt er op alsof gemengde gezelschappen minder conflicten kennen en efficiƫnter opereren.
In beide gevallen ben je oeverloos aan het zenden en niet aan het luisteren, dus wat maakt het uit?
Ik denk dat je het teveel op jezelf betrekt
Waarom ongewenst?
Je heb een prachtig horloge en daar gaat het om.
Maakt niet uit hoeveel je hebt.
Als je er maar blij mee bent.
En vrouwen zijn zeker welkom hier.
De hobby lijkt mij geen straf Blij is een understatement⦠idolaat!
Ik word voor de helft betaald om te praten, en voor de helft om goed te luisteren. Maar zenden of ontvangen, ik ben vrijwel altijd wars van āvrouwen doen x terwijl mannen y doenā retoriek.
Mooi zo met die armband erbij! Ben je niet heel erg bang voor krassen, of valt dat mee? Ik draag soms de mijne er ook naast, maar meestal toch aan de andere arm voor de zekerheid
Dat begint al een mooi aantal te worden!
Prachtig!
Welkom op HF en veel plezier hier gewenst
Heel mooi jouw Cartier armband!!
Ja dat wel hoor, alleen ik heb liever krasjes en dat ik het dan kan dragen zoals ik het het mooist vind mijn armband heb ik geƫrfd, ik doe hem dan ook nooit af en vind de krasjes wel meevallen gelukkig.
Is het trouwens niet zo dat goud tegen goud ook minder krassen maakt? Zoiets staat mij bij
Leuk artikel. Geeft wat inzicht in het waarom van de horlogeliefhebberij. Zal vast wel zo zijn dat vrouwen met andere dingen laten zien wie ze zijn: schoenen en, niet onbelangrijk, tassen. Gemiddeld genomen dan.
Mijn schoenen zijn altijd stevige stappers en mijn tassen flinke zakken waar veel in kan ( dat dan weer wel) en een man als Hugo de Jonge is weer dol op schoenen. Zou hij een horloge dragen? Nooit op gelet.