Ben ik de enige vrouw?

Welkom Iris. Had Krabong nog aan de lijn vandaag dus was op de hoogte van je entree in deze omgeving!
:+1::+1::joy:

p.s. Voortaan “Horloges” en geen “ klokjes” svp :joy:

9 likes

Hoi,

Er zijn een aantal dames op het forum aanwezig.

Verder zijn er ook een hoop bakvissen op het forum. Die zijn vooral te vinden in het ‘groene gedeelte’ :sunglasses:

7 likes

Welkom Iris, veel leesplezier, een dipje dan een uurtje op het forum hier, en je dag is weer goed.

1 like

Het mochten er wat meer zijn. Welkom.

Welkom op het forum, Iris.

We hebben ook @Just_Date nog, zie ik heel af en toe wel eens opduiken. In elk geval, welkom! :slight_smile:

3 likes

Van harte welkom hier Iris :+1:t2:

Welkom Iris! Ik gun je hier een fantastische tijd. En weet je, dameshorloges zijn er in overvloed en meestal veel voordeliger dan de herenvarianten.

Mag ik vragen wat je zelf draagt?

En onze undercover fotograaf op Schiphol @AnitaPeace onze Breitling expert @Verero om er nog maar eens twee te noemen.

3 likes

Geen probleem hoor, als vrouwen lid worden.

Maar …

Haha nee geintje! Welkom!

10 likes

Welkom !

Welkom!

Welkom Iris!

Nee, je bent zeker niet de enige. Behalve diegenen die al genoemd werden zijn er bijvoorbeeld ook nog @TenebraeNoctis en @Esmee1975.

Zelf vind ik vintage horloges vaak erg leuk/mooi maar ben ook een beetje bang dat ze te fragiel zijn om echt te dragen.

5 likes

Welkom @Iris er zouden inderdaad wel meer vrouwen welkom zijn, veel plezier hier :+1:t2:

Welkom Iris!:+1:

Welkom! @donna is er ook nog!

1 like

Hoi Iris, ik ben ook een vrouw en hou van vintage horloges:) welkom op het hf!

9 likes

Is dat de Japanse SGP😂

On topic: welkom @Iris bij dit clubje horloge gekken/verslaafden/liefheb(st)bers ( doorhalen wat niet van toepassing is)

Nee er zijn er wel meer maar wij houden de prijzen van onze horloges liever onder ‘ons’ :shushing_face: