Welkom!
Welkom op het forum Iris!
Welkom! Mede namens mijn dochter, @Lena76, die dit waarschijnlijk nog niet gelezen heeft, maar wel actief is op het forum.
Welkom Iris!!
Beste Iris, je bent zeker niet de enige vrouw! Welkom!
Welkom op HF Iris en veel plezier hier gewenst!
Hoewel ik niet echt een vintage liefhebber ben, heb ik wel vier prachtige Omega’s van veertig tot zestig jaar oud. Mooie oude Omega’s worden hier op het forum ook wel eens te koop aangeboden.
Mooie Oris Iris op jouw profielafbeelding!
Welkom hier, Iris!
Tot nu toe weinig vrouwen actief hier!
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum .
Hoi Iris, welkom van een mede dame/vintageliefhebster! We zijn niet met heel veel, maar er zijn nog wat meer vrouwen actief hier, ook in de vintage hoek. Het heeft overigens ook een voordeel dat we zeldzaam zijn, want dameshorloges zijn minder gezocht en dus vaak veel vriendelijker geprijsd dan hun broertjes
Veel plezier!
Dag Iris, welkom hier.
Nee, je bent niet helemaal de enige vrouw maar wel bijna.
Ik ben er ook nog en ik val net als jij op vintage horloges, van ca. 50er t/m 70er jaren.
Veel plezier op dit forum.
Man / vrouw ? is niet meer van deze tijd toch?
. Laten we het maar genderneutraal houden …
Welkom Iris!
Waar is Nathalie trouwens gebleven? Die was altijd redelijk actief en droeg gave horloges! Weet iemand haar alias nog?
Welkom op het forum!
Welkom op ons mooie forum.
Welkom en veel plezier hier! Al wel eens een deal gesloten hier met een dame, maar in hoofdzaak met de heren. De inbreng van de dames zou wat mij betreft wel wat groter mogen zijn.
Welkom op HF!