Berhan

Hans ( @berhan ) bedankt voor de mooie
Rolex 126300. Ben er SUPER blij mee !

1 like

Holroge overgenomen van @berhan, prettige en vlotte deal. Zeker een aanrader! :+1:

1 like

Vandaag een breitling superocean chrono overgenomen van Hans.
Nette communicatie en toen ik krap in de tijd kwam te zitten kwam Hans me een stuk tegemoet rijden.
Bedankt voor prettige ervaring Hans!

1 like

Horloge verkocht aan @berhan
Goede ervaring :ok_hand:

1 like

Tijdje terug horloge gekocht van Berhan, echter nu pas de mogelijkheid om hier te posten. Bedankt :slight_smile:

1 like

Mooie Breitling Colt gekocht en opgehaald bij Hans,bakkie koffie leuk gesprek en nog even mijn band op maat gemaakt toppie Hans bedankt en de groeten van René.

1 like

Berham moet zijn Berhan

1 like

Prettige communicatie, snel bezoekje, snelle verkoop en gezellig maar helaas kort gesprekje doordat ik een afspraak had. Zou zo weer met Hans een deal doen. Veel plezier van het schitterende horloge!

1 like

Vandaag na een supersnelle deal een horige opgehaald bij Hans. Zoals al eerder is deze deal precies zoals aangegeven en het horloge zoals omschreven.

Bedankt en weer een top deal gedaan en tot de volgende :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag mijn horloge verkocht aan @Berhan en lekker gebabbeld over de hobby en nog veel meer :ok_hand:t2:

Zoals eerdere keren was het weer TOP :muscle:t2:

1 like

Gisteren een mooie Breitling overgenomen van Hans, goede deal en een prettige ervaring.
Bedankt @berhan

1 like

Mooie band van @Berhan gekocht goed contact en supersnel in huis dank

Een prachtige Breitling Colt 41 overgenomen van Hans. Goed contact, fijne afhandeling en mooi ingepakt! @berhan : bedankt!!

1 like

Zeer prettige ervaring met Hans. Duidelijke communicatie, snelle deal en het horloge was precies (zelfs beter) dan beschreven. Bovendien erg goed verpakt en met zorg verzonden.

Zeker weten een aanrader. Top kerel om zaken mee te doen :+1:t5:

1 like

Vanavond even rond de koffietafel gezeten bij Hans voor het afleveren van mijn Breitling wat op de route lag naar mijn eigen NA. Leuk gesproken over alle horloges die de afgelopen jaren de collectie hebben gebaseerd en daarna de deal beklonken.

@berhan komt zijn afspraken na en is een aanrader om zaken mee te doen. Goede ervaring! Ongetwijfeld nog wel tot ziens.

1 like

Een prachtige breitling overgenomen van Hans @berhan .
Deze was bombproof verpakt, snel verzonden en een dag later al om de pols.

Hier kan je met een gerust hart van kopen.

100% Top!!

1 like

Horloge verkocht aan @berhan

Absolute aanrader!

Vriendelijk kontakt, snelle betaling…

Voor herhaling vatbaar :slight_smile: :ok_hand:t3:

1 like