Ik heb een blauwe Seiko Cocktail time van Bertjan overgenomen. Ontzettend blij mee, prachtig horloge!
Helaas door wat omstandigheden met de verzending (wat overigens super goed opgelost is door zowel PostNL als Bertjan) heeft het wat langer geduurd voordat ik hem in ontvangst mocht nemen. Maar ach, dat maakt het verlangen alleen maar groter.
Bertjan, bedankt voor het fijne contact en je goede zorgen. Ik vond het erg fijn zaken met je te doen, zou het zo weer doen!
Deze Geckota: K-01 Type A 40mm ETA-2824 Pilot’s Watch van Bertjan overgenomen. Alles netjes en snel geregeld. Horloge is precies zo mooi als door hem omschreven. Ben er erg blij mee.
Bertjan bedankt voor de snelle en open communicatie. Van harte aanbevolen.
Seiko alpinist overgenomen van @BertjanH een prettige en vlotte communicatie. Vervolgens echt bombproof verpakt, snel verzonden en tijdens verzending regelmatig status updates.
In zeer nette staat verkerend horloge overgenomen van @BertjanH. Prettige persoonlijkheid, zuinig op zijn spullen en dat is te zien. Reële prijs, betrouwbaar en zeer correcte afhandeling. Nogmaals dank Bertjan!
Vanmorgen een horloge aan @BertjanH verkocht en onder het genot van een bakkie wat zitten kletsen. Prettig zaken doen met Bertjan, zeker voor herhaling vatbaar.
Vandaag @BertjanH op bezoek gehad om een horloge te bekijken. Rustig bekeken, wat gekletst en het horloge verkocht. Bedankt Bertjan voor de fijne en soepele deal! Ik zeg ook: aanrader