Beschadiging in verchroomde bezel

Dankjewel voor alle reacties! Ik denk dat ik er mee moet leren leven.

1 like

Misschien even contact opnemen met de fabrikant ?

https://www.invictawatch.com/watch-service/customer-service

We hebben het over een vintage horloge van weet ik niet wat voor datum. Die zeker al bijna 50 jaar niet meer geproduceerd worden.

Zoiets geeft karakter aan het horloge 
 hoort bij de leeftijd

3 likes

Het resultaat. Ziet er weer piekfijn uit

Is de bezel toch opnieuw verchroomd?

Mooi dat je er wat aan hebt laten doen ondanks de niet zo positieve reacties omdat het ‘maar’ een Invicta is.

Ziet er weer goed uit.

Waaruit bestond het herstel nou precies ?

Ik vind het er toch aardig rond gepolijst uitzien, vooral aan de bovenkant. Maar als jij er blij mee bent is het prima natuurlijk, het is jouw horloge.

1 like

Beschadigingen aan de bezel waarbij beschadigingen aan het chroom.

Yep

Snap ik, maar hoe is het hersteld. Wat is er aan gedaan ?

Mooi opgeknapt!

Btw: doen ze ook vrouwen van 50+ ?

1 like

Goed gelukt!

Metalen kast gepolijst. Krassen zijn daarmee zo goed als weg en heeft zijn hoogglas terug. Daarnaast is de bezel verwijderd en ontdaan van zijn chroom, vervolgens rodineren.

Meen ook dat hij de wijzerplaat heeft schoongemaakt en het glas ontdaan heeft van krasjes (plexiglas) wat ik niet heb gevraagd maar natuurlijk wel netjes is.

Nou, het zit denk ik zo.

En anders:

En als dat echt niet meer gaat:

Kun je hier iets mee @WilSeiko?

2 likes

Het is natuurlijk wel zo dat Invicta’s best rare zijn. Wanneer ik op zoek ga naar nog een exemplaar van dit horloge dan vind je 0 zoekresultaten. Ik acht de kans dat ik in aanmerking kom om nog zo’n exemplaar te vinden op nul, laat staan dat ik passende originele onderdelen ga vinden.

Mooi man ! Je kunt weer jaren vooruit met deze !

I just wet my pamper!

1 like