Echte humor is dit, maar toch er even tussenuit en vrouwlief toch tevreden met het shoppen
O ja, wilde een like geven, op dus. dan maar een
Echte humor is dit, maar toch er even tussenuit en vrouwlief toch tevreden met het shoppen
O ja, wilde een like geven, op dus. dan maar een
Nou inderdaad zeg ! Doe dan lekker een dagje Emmeloord oid
Mooi verhaal, ik heb smakelijk gelachen
Dat wens ik m’n ergste vijanden nog niet toe, maar je hebt me dan ook nooit horen zeggen dat hier door het centrum heen banjeren tussen de gereformeerde boeren en Urkers een plezier is.
Ik woon hier omdat parkeren gratis is en ik nu eenmaal een huis bij m’n ouders in de buurt had gekocht (ze waren op leeftijd), maar we zijn druk bezig met het oriënteren op woonruimte elders.
Van één ding kun je zeker zijn. Woonruimte elders sluit Lelystad wel uit. Of eigenlijk heel Flevoland. Het moet gezegd.
Brakke platte modderbende.
Aanbieding liep helaas tot afgelopen zondag.
Wel bedankt voor het aanbod.
Moet dat nou? Lelystad bashen? En dat van een mede polder bewoner. Valt me zwaar tegen Fate!
Ik hoop wel dat je de prachtige Invicta outlet store niet gemist hebt.
Sorry man. “De polder” is voor mij de Noordoostpolder, die in mijn beleving ook nog gewoon het meest westelijke deel van Overijssel is. De zeer onfortuinlijke gebeurtenissen van 1957, 1968 en 1986 probeer ik zo veel mogelijk te negeren.
Maarreh, on topic, @Jurgen, heb je nou al eens wat aangeschaft voor de vakantie, en wanneer ga je?
Ik vind die watchcases wel mooi van Invicta. Stuk vrolijker dan die Pelicases.
Ondanks de aanbieding twee Invicta’s voor de prijs van één, niets aangeschaft daar.
lekker dan!
Wil je er over praten?
Niks aan de hand hoor. Je bent vast de enige niet. Je bent wel de enige die het toegeeft en deelt
Wat denk je er van om richting het westen te gaan, Rotterdam en omstreken bijvoorbeeld. Wonen hele aardige mensen
Ja die cases zijn oké. Een horloge heb ik er ook nog nooit gekocht.
Ik denk dat het daar te druk is. Ik denk dat het parkeren er godsonmogelijk gemaakt wordt. Niet omwille van de ruimte, prachtige garages, maar ik wil per definitie niet in een stad wonen waar je 8 a 9 extra ekkies per uur mag betalen om je geld naar de plaatselijke middenstand en horeca te mogen brengen. Bovendien weiger ik om 5 ton te betalen voor een flatje.
Dus nee, het midden en oosten van het land zijn prima. Bovendien heb je daar nog eens kans om iemand te spreken die zich geen gooische r aangemeten heeft.
Den Haag is een soort van verleidelijk, het moet gezegd.