Bestaan er fraaie horloges van het merk Hublot?

Dan snap je ook niet hoe de wereld in elkaar steekt als je replica’s koopt…

Kinder arbeid, slavernij, drugs handel, mensen handel, prostitutie, afpersing, moord, kan nog wel even doorgaan maar ja, jij financiert dat lekker dat je een fake wilt dragen. Tof man!

2 likes

Laat ik het zo zeggen, voor Hublot geld koop ik liever wat anders!

Augustus 2015…

Zozo. En kleding van de Primark kopen dan ?
En voetballen in Qatar ?

1 like

Dat was mij even ontgaan.

1 like

Ik koop geen kleding bij de primark en voetbal in Qatar kan mij ook geen bal schelen (pun intended)

Alles heeft met elkaar te maken hè.
Global village.

1 like

Ik vond / vind mijn ex best mooi

2 likes

Geweldig mooi.
Ook het logo op 12 ! :heart_eyes:

Ik vind de Slang Bleu modellen uit de Big Bang serie wel wat hebben.

Wat ik ze precies vind hebben kan ik ook geen vinger op leggen verder. Zou er zelf niet snel voor kiezen. Ik kan de ontwerper er achter wel waarderen.

I van de meest goedkoop uitziende horloges en tussen nep en echt vind ik het gwn jammer
En dat ze meer limeted edtions hebben dan normaal is ook jammer heb ze wel eens een hublot gezien op stallen band dat vond ik wel gaaf

Ik ben nog steeds tevreden met mijn Classic Fusion met blauwe burst. Lekker clean, lekker office horloge.

6 likes

Ik vind de classic fusion ook erg mooi. De 45 mm vind ik alleen wel echt te groot.

Dat meer dingen slecht zijn betekent niet dat dit niet slecht is. Fakes kopen is gewoon erg slecht en respectloos, daar moet je verre van blijven. Buiten al het verkeerde dat je ondersteunt is intellectueel eigendom de drijfveer van onze maatschappij. Wanneer alles vrij gekopieerd kan worden, wordt elke investering in ontwikkeling of desig nutteloos en zal dus uitblijven.

2 likes

Heren, zullen we bij het onderwerp blijven?
Bij replica s gaat het slot er op :no_mouth:

3 likes

Eens

Eens

Dit is de mooiste Hublot! Laat ze maar kletsen verder, dit is een topper.

2 likes

Denk aan je hart, dit is een topic van jaaaaren geleden; ik reageerde destijds als arme student die net kwam kijken. Inmiddels vele malen wijzer en een mooie collectie rijker! :wink:

3 likes

Kijk dat is helemaal mooi om te horen! :joy:

Achteraf ook beetje dom van mij hoor.

3 likes