Bestaat teveel Nato in de zomer?

Nato’s en nylonbanden zijn perfect voor in de zomer man , draagt heerlijk licht en geeft een horloge vaak een heel zomers uiterlijk :sunny: :+1:t2:

13 likes

Ben geen nato fan maar compliment voor gekozen combinaties! Smaakvol :+1:

2 likes

Eens. Maar ook niks op een gewoon NATOotje tegen, hoor.

17 likes

Dank je wel :smiley:

1 like

Nee.

6 likes

4 likes

Echt wel…

8 likes

Heerlijk een nato en dan vooral als het erg warm weer is.
Geeft dan ook een beter draagcomfort dan metaal of rubber in mijn geval.

6 likes

Grotere fan van single pass straps, maar op dit moment staat alles op leer of staal, soms ook een tropic.

De Nomos 2 piece canvas band is geweldig. Deze is al zeven jaar oud. Uitstekende band. Niet kapot te krijgen. Comfortabel, licht, en mooi. In mijn optiek.

4 likes

Tja, heb er denk ik niks mee. Maar wie weet, straks komt mijn horloge en die heeft wel een nato dus wie weet verander ik de komende dagen van mening.

Een Nato…of het nou fijn zit of niet het ziet er gewoon niet uit. ( slechts mijn bescheiden mening … )

Één of andere grapjurk in mijn buurt heeft overal “No to NATO”-stickers op lantaarnpalen geplakt

Ik zeg fok hem :us::canada::eu::uk:

9 likes

1ste generatie orient ray.!! Zoek ik nog steeds…!!!

Screenshot_20230425-152558

5 likes

Vroeger struikelde je erover (ik heb ook nog de oranje), maar ze zijn echt van de aardbodem verdwenen he? Gek, want ze moeten als warme broodjes verkocht hebben. Deze kostte 140€ nieuw in 2016…

Klopt zijn niet meer te vinden…
Vandaag de G-Shock op nato…

3 likes

6 likes

Voor de Citizen eigenlijk bijna constant nato‘s gedragen. Maar dan wel echt canvas en geen nylon meuk.

De TH is terug op staal. De Seikos blijven de zomer lekker op NATO.

1 like

3 likes