Beste aanwinst van mijn leven!

Van harte met de nieuwe aanwinst! Eerste horloge al gekocht voor de kleine? Dat is een beetje de gewoonte hier :wink:

hans

Van harte met deze geweldige aanwinst!!!

van harte met deze prachtige aanwinst, en geniet ervan, voor je het weet halen ze het bloed onder je nagels uit:D :~(tu):wink:

Welkom wereldburger op deze aardbol en veel plezier en gezondheid gewenst. Dat je voorspoedig een hele grote vent mag worden :~

Van harte proficiat!

Proficiat,

prachtig werk geleverd, doe zo verder.

Groetjes Stefaan

Van harte gefeliciteerd met deze kanjer!

Groet,

Bojo

Gefeliciteerd! En maak je geen zorgen, ik lag ook in een stuit en kijk wat er van gekomen is :smiley:

Prachtig (tu)

Van harte met deze geweldige aanwinst!!

Groet,
Werner

Gefeliciteerd met jullie mooie aanwinst. Ik ben sinds juli vorig jaar vader.
Super.

Ondanks dat-ie wat vroeg was ziet-ie er erg goed uit. Prachtige jongen!
Veel geluk samen en zorg goed voor ze.

Rinus

Wat een prachtig jochie! Hopelijk mag hij snel naar huis.
Hoe dan ook: van harte gefeliciteerd met deze gezinsuitbreiding! Geniet ervan! :~

Van Harte met jullie aanwinst.
Geniet er van
:slight_smile:
Groeten
Marijn

Hoi,

Proficiat met de belangrijkste aanwinst in je leven. Een kind heb je voor het leven, een horloge, ach, dat blijft maar een stukkie blik uiteindelijk.

In elk geval is het een plaatje, hij ligt prachtig vredig erbij. Ik hoop dat er geen kritieke omstandigheden voorbijkomen, en wens jou, je vrouw en je zoontje een fantastische toekomst samen.
Ruim zeven maanden oud hoeft helemaal geen punt te zijn, hou het allemaal maar goed in de gaten. Veel bezoeken, en tegen praten dat is superbelangrijk. Al ziet hij niks, hij voelt heus wel dat je er bent.

Jullie beiden héél veel plezier, en ik hoop dat hij snel naar zijn echte huis mag,

Groet,

Nico.

Wat een mooi manneke, van harte gefeliciteerd.(tu)

Grtz Sjef

idd de beste aanwinst! Gefeliciteerd en veel geluk.
Moet wel eens denken aan een vriend van mij. 61 jaar, geen kinderen en een heleboel horloges uit het hogere segment. IWC, Breitling, Zenith, JLC etc.
Hij zei mij toen ik een nieuwe JLC van hem bewonderde: Maar jij hebt kinderen!

Hartelijk gefeliciteerd met deze BIG BOY.
Nu heb je tijd tekort.
Veel geluk jullie allemaal!
Gr.
Jack

Proficiat met deze prachtige aanwinst !
Geniet nu maar van dit mooie jonge leven !
Voor je het weet is hij groot en loopt hij met al je klokken rond ! :smiley: :wink:

Van harte gefeliciteerd!! met dit aller mooiste cadeau. Kun je over 12 jaar
een gave klok voor je zoon kopen.

Veel plezier en vooral, geniet ervan.

Grt Frank

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu) hopelijk sterken jullie allemaal snel en goed aan.

Alleen weet papa op dit moment nog niet waar de
handrem zit (bellen/regelen):wink:

Nou, die handrem is voorlopig een paar jaar flink zoek hoor: 's nachts luiers verschonen, de fles geven, enz…:D:D