Ik heb net besloten dat ik mijn collectie ga uitbreiden met een Scurfa Diver One … hou je zelfs nog iets geld over

Dat vermoede ik al. Dan valt er aardig wat af van de suggesties.
Dit is een ultiem beater horloge. Heb bovenstaande zelf gehad, ook een no date. Lume klapt er af en het voelt super kwalitatief.
Zoals ik al in een ander topic schreef (ter land, ter zee en in de lucht) schreeuw het horloge inderdaad “TOOL” dus een prima beater
Nog maar een keer de belangrijkste vraag:
Zonder antwoord op deze vraag geen nut om te reageren.
Zoek je dit:
of dit?

Helson Shark Diver. Of Christopher Ward Trident.
600€ waar??
Loopt top bovendien.
Zozo die ziet er goed uit. Die plaat met die strepen, dat ziet er heel goed uit!
Deze ja.
Solide, mooie lumen, goed uurwerk en geen 1:1 sub.
Enige minpunt is dat ik hem 2mm te groot vind voor mijzelf.
Ja even zoeken, maar is wel te krijgen voor minder, zelfs de limiet edition kostte destijds maar 699.
Hij staat in het blauwe gedeelte
Puur omdat ik de Titanium versie kon overnemen van een HF lid.
600 euro zou ik hoogstwaarschijnlijk gaan voor iets uit de swatch groep. Certina action diver, wellicht een certina ph200, Hamilton khaki scuba of Hamilton Seaview (als je die als duiker kan beschouwen), Tissot seastar of wellicht een gebruikte quartz TH aquaracer (in het blauwe deel)
Ik had de mijne (blauw gele GWF-D1000NV) voor €495 bij een duitse juwelier te pakken een jaar of 2 geleden.
Maar chronoline.de is altherr.de geworden en de frogman zit niet meer in het assortiment.
Om eerlijk te zijn, de frogman is leuk, maar geen €1100 euro leuk zoals die de adviesprijs heeft bij Casio.