Als je zelf niet weet wat je wilt?
Daar eerst eens over nadenken en voorlopig nix kopen.
Bij Oris ook hele mooie of een citizen chronometer, om zo maar wat te noemen.
Anyway succes met kiezen!!!
Hier al meermaals voorgesteld maar op basis van jouw lijstje zou een Grand Seiko niet misstaan
Heb je ook eisen waar die aan moet voldoen?
Staal / leer / of?
Groote van de kast
Sportief of juist chique?
Denk dat je dan wat gerichter tips krijgt
Woww die komt op het lijstje
Verlaat het pad van voor de hand liggende merken en obligate modelletjes, kijk naar een Grand Seiko of een CItizen Chronomaster. Je hebt nu ervaring genoeg om iets minder middle of the road te gaan!
Een duiker altijd goed.
Stalenband / sportief /
Thanks keuze zat ja
Jaa dat is ook een goede
Het nieuwe Nederlandse merk VPC Watches vind ik persoonlijk heel geslaagd (foto van Instagram VPC Watches).
De nieuwe ‘HC’ GMT?
Gaaf! Diehebbikook! Komt niet vaak voorbij, zeker in deze uitvoering. Met een El Primerootje erin ook
Klopt! Zonde dat je ze niet vaker ziet, maar het wordt steeds lastiger om een strak exemplaar in de juiste uitvoering te vinden . Schroom vooral niet om hem een keer in het Ebel topic te posten!
Wat anders.
Oris X Cervo Volante.
Niet te groot/dik: Check
Weer eens wat anders: Check
Kek kleurtje: Check
Wellicht is het wel handig als je je voorkeuren wat specifieker maakt natuurlijk. Wij kunnen niet aanvoelen wat jij wel en niet tof vindt en al hebt gehad.
Heb ‘m al een tijdje niet gedragen omdat er iets mis is met de chrono. Maar nu ik de jouwe zie, ben ik weer helemaal enthousiast. Volgende trip naar DNK gaat ‘ie mee en zoek ik een Ebel dealer voor onderhoud
Edit: oude foto gevonden
Mooi horloge! Geen datum : check. Precies wat ik aan het zoeken ben. Wat is de L2L maat?
Gaaf!