Is uiteindelijk maar 10k meer
Maar hi, een geslaagde Rolex, dat zeg ik niet vaak.
Is uiteindelijk maar 10k meer
Maar hi, een geslaagde Rolex, dat zeg ik niet vaak.
Je zou voor 4k ook 2 horloges kunnen pakken.
Een MM300 voor zware kwaliteit netjes:
En een 2e hands MR-G G1000 voor het ruigere werk.
Vooral die TH vind ik machtig mooi. Jammer dat die geen zichtbodem heeft.
Maar de kogel is eigenlijk door de kerk. Nu eerst de speedy verkopen.
Welke wordt het dan?
Nog wat geduld! Oh ja, het omvat ook het klassieke “budget oprekken advies”
Ik vind mijn Nomos Ahoi Neomatik, mijn Kurono Tokyo Reiwa, mijn SBGX265, en mijn Dolce Vita sector mooie opties die ik nieuw heb gescoord binnen budget.
Mijn SBGW231 en limited King Seiko heb ik tweedehands binnen dat budget gekocht. Ook super tof.
Maar bij duizend euro door sparen, of tweedehands:
Ook een leuke, maar het wordt iets anders met budget oprekken.
Nog 1 nachtje slapen…
Nog wat hints te vergeven om de speculatie een beetje aan te jagen?
Check het ‘wat had je willen dragen’ topic
We zien de NA van de El primero graag tegemoet.
Het wordt toch iets anders…
Had je ‘m niet al gepost ergens?
Die mooie grijze wijzeplaat O…
Zo, dit is een leuke verschijning! Hoe lang heb je ‘m al? Nooit eerder van dit merk gehoord
Ik zag dat je mijn NA-topic over de VPC al had gevonden. Ik heb hem inmiddels een maand of 7 en het is nogsteeds mijn meest gedragen horloge in de collectie van 7. Dat zegt volgens mij wel wat; erg tevreden dus!
8k betalen voor een nieuwe speedmaster
Leuk horloge voor 2-4k, maar voor 8k zijn er genoeg JLC te bedenken, welke op een andere manier worden gemaakt dan een Omega. De Tudors komen me de strot uit intussen, sinds 2016 eigenlijk al.
Voor 4k vind ik de hierboven geopperde CW Bel Canto heel gaaf, net als de Bulgari Octo of een Cartier.
GS en The Citizen is leuk, maar voor 500-1k heb je 90% van de lol, technologie en afwerking bij een lagere JDM Seiko of Citizen lijn. Zoals deze
Astron komt uit dezelfde fabriek als een GS heb ik me laten vertellen. Ik zou voor zoiets gaan:
Prima dat je de Speedmaster geen 8k horloge vindt. Ben ik wel met je eens. Maar 2 -4 k is wel weer erg bashen. Aangezien je er daar geen één voor gaat vinden is hij duidelijk meer waard. 5-6k is een stuk realistischer.
Beste koop voor onder 4k, eigenlijk is alles in mijn optiek wel gezegd. Ga voor een Tudor, GS, Longines of een tweedehands Seamaster.
DeVille toch?