Gepast bij seiko amsterdam in november. Serieuze kandidaat voor mij.
Goed om te horen, jij bent wel wat gewend.
Dit doet mij echt denken aan een chocolade merk. Beetje richting Merci ofzo. No offense
Inde de 4k ?
Ik heb deze inderdaad al gehad
Heel de reeks met die kastvorm vind ik prachtig! De sbgm specifiek draagt een stuk kleiner dan een Speedy alleszins. Doordat de dikte pakweg hetzelfde is, is hij daarom wat aan de dikke kant. Mij heeft het nooit gestoord, maar sommige mensen vinden die GMT automaten daardoor wat te dik.
De matte creme wijzerplaat is heel mooi en geeft een goed contrast tov de schittering van de kast en wijzers. Hierdoor is’t wel geen strapmonster. De geblauwde wijzer is werkelijk prachtig ook
Dusja, er is veel positiefs van te zeggen, maar een paar negatieve kantjes voor sommigen. Heel persoonlijk dus.
Ik had anders gedacht.
De off white sbga293 of de sbgw301 hebben een lichtere plaat die met meer combineert. De sbgm kan met minder licht echt bruinig tonen en dan moet het wel kloppen met de band. Maar misschien ben ik te kieskeurig daarin
Maar het is zeker 1 van de mooiste horloges in zijn prijscatagorie!
Nop. Wel over nagedacht. Ik vind deze eeg mooi alleen heb ik wel eens gehoord van lijm bubbels langs de rand van het glas. Even checken dus
Zie qua naam eerder gelijkenis met Cote d’or…
Het merk heeft fenomenale modellen BTW.
Eenmaal om de pols ben je om!
Jammergenoeg is er weinig Credor te vinden in Europa.
Je wordt potdikkie weer feestelijk bedankt: nu staat deze bij mij op het netvlies in het besef dat-ie er nooit gaat komen.
Als hier nou een geschikt alternatief < 1k€ voor zou zijn.
wil het topic niet kapen trouwens
Ja, dat had ik nou ook
Ik zeg doen. Is echt een mooi horloge, goed uurwerk en subliem afgewerkt!
Wel jammer met de pushbars, wel en niet echt zichtbaar, zal wel design zijn:
Nope, maar wel een GS kastvorm die ik graag eens wil proberen.