Beste nieuwe 'release' 2019?

7 likes

Prachtig. Hier nog een mooie foto.

5 likes

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/9/2/d/92d261894ce35f4f0e696c5bffc0b811109817cb.jpg

Als ik knaken zou hebben zou ik deze dus echt wel rocken. :love_you_gesture:t3:

2 likes

Zo mooi :heart_eyes:
image

4 likes

Ik heb wel aardige dingen van Breitling voorbij zien komen, maar er zat niks bij wat ik wil hebben of waar ik geld voor over heb.

Ook valt mij op dat het grote gros cosmetische releases zijn zonder noemenswaardige technische innovatie, en dat er veel rehashes, limiteds en verzamelobjecten de wereld in geslingerd worden.

Zo zit ik fundamenteel toch niet in de hobby, dus eigenlijk is de discussie van 2019 releases gewoon irrelevant voor me.

Anything “new and improved” usually isn’t, zeg maar.

2 likes

Over het algemeen vind ik het wat magertjes en ontgoochelend dit jaar, maar de nieuwe Zodiacs kunnen mij wel bekoren:

12 likes

Doet me denken aan de Tudor Heritage Ranger maar dan net nog wat fraaier :heart_eyes:

images (1)

7 likes


In 42mm graag

3 likes

U wilt een wandklok om de pols?

1 like

:smile:

Mijn toppers momenteel:


8 likes

Dat vind ik juist niet, maar poehhh wat is die mooi.

Ik vind het geweldig dat Nomos hun horloges goed waterdicht maakt, net zoals de Neomatik van @Fate_Amenable_To_Change. Die heeft ook 200m wr.

2 likes

Die vind ik net jammer.

Ik moet wel bekennen dat het voor een stalen band geen lelijk exemplaar is, maar ik zou ‘m net als mijn neomatik op Nomos’ stoffen band dragen. Die is mooi, discreet, comfortabel en goed van kwaliteit.

1 like

Ben erg onder de indruk van de nieuwe Bell & Ross chrono die al gekscherend de John Player Special wordt genoemd.

18 likes

Prijs is heel fors maar deze vind ik echt super

3 likes

Ik ben wel gecharmeerd van dit model. Wat een afmeting zeg…

2 likes

Deze vind ik wel erg gaaf

17 likes

Maar als je even doorspaart haal je bij Jasper deze… :confused:

7 likes

Oooooeeew, dit is een gaaf model.
Erg mooie kleurstelling.

1 like