Beste nieuwe 'release' 2019?

Ik zeg het gewoon. Keiharde winnaar:

Ik meen het. En iedereen die een duiker met goud idioot vindt: een duiker van 5k+ slaat sowieso al nergens op.

3 likes

Voor mij deze Oris

11 likes

Mooi is deze! En een fijne maat ook voor de kleinere pols.

2 likes

Breitling. De nieuwe Premier B01 reverse panda chronograaf en de nieuwe Navitimer.

Verder de groen met brons IWC horloges van SIHH.

Buiten IWC en Breitling ben ik tot nu toe eigenlijk redelijk teleurgesteld. Als de Swatch group er straks wel in slaagt om indruk te maken was het wellicht een goede zet om niet deel te nemen aan Baselworld.

3 likes

Ik vind hem qua keurstelling mooier dan de normale 42mm variant ( met rode tekst )
Maar durf het eigenlijk niet te zeggen.

1 like

Rolessor staat al even op mijn lijstje maar deze is mooi!!!

2 likes

De rolex datejust 36 is echt prachtig!

Breitling was niet mijn merk maar met een aantal nieuwe modellen zijn ze voor mij persoonlijk terug van weggeweesr.

Ook de nieuwe Autavia van Tag Heuer mag er zijn.

2 likes

Die ‘Tag’ hadden ze wat mij betreft mogen laten…

Ja dit is net zon Cartier Happy achtig ding. Alleen zwerft hier de Rolex kroon over de dial.

Of als je geen zin hebt om te sparen:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/5/2/7528bcb02860d97d813fcf7d942d45af5a8bc738.jpeg

Haha echt wat lijkt het toch allemaal op elkaar. :man_facepalming::rofl::rofl:

:beers:

4 likes

43 mm

:v:

1 like

De eerste keer dacht ik “wtf?”…Paar keer gezien en nu vind ik hem wel cool eigenlijk!!

Ik zit er naar te kijken en ben er nog niet uit wat ik van de bezel vind. Op het eerste gezicht vind ik hem zeker mooi. Maar voor een ontwerp dat zo vintage er uit ziet vind ik de 42mm niet passen qua formaat.

1 like

Toch iets te veel naar Hublot gekeken :stuck_out_tongue:

Voor mij is dat de Oris Aquis Date Relief.

4 likes

Juist! daar zat ik op te wachten, deze is mooi!

1 like

Moet nog uitkomen ergens in april: nieuwe PRS-10 van TimeFactors.

1 like