Beste Wensen

Ook allen de beste wensen alvast en ik kan niet wachten tot het 8 januari is…
Dan is mijn eerste NA van 2019 hopelijk geleverd :slight_smile:

Nu eerst maar even oliebollen halen :+1:

9 likes

10 likes

Fijne jaarwisseling! Mogen er in 2019 heel wat mooie horloges voorbij komen hier!

8 likes

10 likes

Beste wensen iedereen. Dat het gepieker over de volgende NA of de eerste kras op een recente NA onze grootste zorg mag blijven!! Dan zit het wel goed.

13 likes

Beste wensen allemaal. Dat het nieuwe jaar bovenal gezondheid en geluk mag brengen.

12 likes

Ook ik wens iedereen en @Watch2Morrow een heel mooi 2019! Dat we maar in goede gezondheid van mooie horloges mogen genieten! :tada::tada::tada:

11 likes

Beste wensen voor 2019. Minder vlaggen en meer plezier⌚️🤣

14 likes

De beste wensen allemaal. Dat er maar niemand de champagne probeert te sabreren met zijn of haar horloge.

12 likes

Beste wensen voor het nieuwe jaar ,dat 2019 ook weer een leuk jaar word op het forum​:+1::+1:

11 likes

Thnx @Jorrit89 :wave:

4 likes

image

13 likes

Allemaal een goed en vooral gexond 2019 toegewenst!

9 likes

Couldnt resist…

11 likes

Iedereen bedankt voor dit leuke jaar op het forum! Ik wil iedereen ook een goed en vooral gezond 2019 wensen :v:t2::clinking_glasses::champagne:
Gr Dennis

13 likes

Voor iedereen een Gelukkig 2019 gewenst, met veel horloges, in goede gezondheid gedragen! :beers:

8 likes

Iedereen een gezond gelukkig 2019 gewenst !
image

10 likes

Ik wens jullie ook allemaal een gelukkig en gezond 2019! Horloges zijn maar bijzaak. Wél een heel leuke bijzaak. :+1:. We zijn het niet altijd eens met elkaar, maar zo alles bij elkaar een top forum voor en door elkaar!

image

En dank dit jaar aan de mods door het zooitje bij elkaar en uit elkaar te houden!

@Schoen: Nog minder dan 2 uur, dit gaat goed komen! Ik heb dus alvast de wissel-avatar getekend. :stuck_out_tongue_winking_eye::love_you_gesture:.

20 likes

Dat 2019 maar het referentienummer mag worden waar een ieder zijn hart sneller van gaat tikken. Fijne jaarwisseling!

8 likes

Voor iedereen een vlot lopend jaar

10 likes