Bezoekje aan AvW & AWCo

Ik krijg jeuk van dit topic…

4 likes

De eikenprocessierups, daar krijg ik jeuk van! Zit geen negeer knop op namelijk.

6 likes

Haha die sokken dragen lekker door in het topic.

Herkenbaar
Heel mandje vol van dezelfde, mijn werksokken wel te verstaan.
In normaal formaat bij lange broek en enkel formaat wanneer korte broek aan.
Hoef ik nooit te sorteren . Pakken en gaan idd.

Buiten het werk om…
Eindeloze kleurtjes, printjes, en en en.

Leuk nieuw topic ruik ik.

Welke sokken draag jij bij je horloge…

1 like

Met ingebouwde steunzolen zo te zien :grin:

1 like

Mevrouw WilSeiko ook dus. Ik gelukkig geen last. Hèt bewijs dat ik niks met processies heb.

@Chillekasper Ben je er al uit welke het gaat worden?

1 like

Nog niet. Lastig.

Staan een aantal mooie op t forum te koop.
Ook een two tone .

Meen dat iemand mij vroeg om een chrono

Ff opzoeken wie.

9 likes

@Sebastiaan

Draag hem eigenlijk nooit omdat dit horloges een goeie beurt nodig heeft. Heb hem voor een habbekrats gekocht.

maar het is bedrukt dat het 18k is. Dus wanneer het alleen om de goudprijs gaat heb ik een goeie koop gedaan.

Zeer mooi! Die is absoluut een servicebeurt waard, zodat hij weer wat draaguren krijgt!

Wil je die nooit meer aandoen bij een nette broek?

Ten tweede, wil je de broek in casu hetzij ritueel verbranden, hetzij naar een kleermaker brengen om korter en moderner van pijp te laten maken?

Die is prachtig. Hoe oud Is die?

2 likes

Exacte datum en jaartal heb ik niet. Maar dit horloge zal wel uit de jaren 50 komen. Dis is zo’n 70 jaar oud. Ondanks dat hij waarschijnlijk nog nooit een beurt heeft gehad loopt hij nog steeds en doet de chrono het.

Je doet net alsof je mij hebt zien rondlopen met die pantalon. :grimacing::grimacing::grimacing:
Wanneer spreken we eens een keer af, gaan we ergens biertje doen. :beer::beer::beer:

1 like

Ja had er al een topic over geopend. Maar krijg niet echt reactie daarop.

Hier willen mensen alleen Rolex zien, geen Invicta :joy:

Maar on topic: investeer erin! Of verpatst hem aan mij :joy:

Ze willen hier alleen Rolex zien? :grimacing::see_no_evil:

Dan zit ik hier zielig alleen met mijn Invicta’s

Valt wel mee toch? Volgens mij vallen je vintage exemplaren hier redelijk unaniem in de smaak. Ik vind het in ieder geval leuk dat je andere horloge liefhebbers ook een kant van Invicta laat zien die ze meestal niet kennen. Die chrono is heel mooi, wauw. Als je die een beurtje geeft loop je met een gouden pareltje om je arm :slight_smile: Misschien stiekum wel toffer dan die ouwe Rolexen. Weet je wat voor uurwerk erin zit? Valjoux 7734?

2 likes

Nee, er zit geen Valjoux in. Er zit een Landeron 149 in. Ik meen dat er idd ook vintage Invicta’s zijn die gebruik maken van een Valjoux. Heb nog niet 1 in mijn handen gehad, maar zou dat wel graag willen. Gewoon puur om deze uurwerken te vergelijken.

1 like

Krijg als het goed is een nato bandje toegestuurd. Die ik hierop uit ga proberen. Draag doorgaans nooit nato’s. Maar ben aan het nadenken wat op die horloge leuk zou staan. Ja bandje wat er nu op zit staat best goed.