BHF-er van de maand! - Oktober

Inderdaad. Gaan we nu maandelijks vertellen hoe geweldig we elkaar vinden? :frowning:

Als je wilt dat we bij jou beginnen, dan kun je vast een verzoek indienen hoor :upside_down:
@Vahalis je bent geweldig!

1 like

:joy:

1 like

Dank voor het compliment, maar ik wil dat er ‘daar waar de zon niet schijnt’ alleen maar dingen naar buiten gaan :wink:

2 likes

ik denk dat die complementaire pluim en de beoogde lokatie ook eerder afschrikt dan dat het uitnodigt zich in te spannen deze BHF eretitel over te nemen

:confused:

2 likes

Ennnnn, in before the lock!

Lekker off-topic topic. Maar vind het inderdaad jammer dat @marnixmoed weg gaat. Leuke manier om hem op het forum te houden. :slight_smile:

Gefeliciteerd!!!

En the nominees voor november al bekend?

1 like

Die mag iemand anders even uitleggen hoor

2 likes

Dit is weer zo’n moment dat ik SuperC erg mis, trouwens Louis ook. Twee gehaktmolens die even nodig zijn.

1 like

Daarom zijn ze denk ik geband.

1 like

Dat betwijfel ik. De dubbele accounts deden ze de das om. Jammer.

Vier gehaktmolens, nog erger :smiley:

3 likes

Gelukkig kan jij topics op negeren zetten

1 like

Gelukkig kun jij kiezen je met horloges bezig te houden. Je loopt hier net rond. Zoals de topicstarter ook. Ik wacht nog op de uitslagen van de middelbare schoolexamens hier. Een populariteitsverkiezing onder scholieren of zo. Schattig.

BFF :kissing_heart:

1 like

Ik loop hier net rond? Het feit dat ik me niet heel lang geleden geregistreerd heb, betekent niet dat ik hier niet al langer mee lees.

Wellicht kan jij je wat meer met horloges bezig houden…

Dames! Koest!

1 like

Alstu

Heren laten we het gezellig houden.
Het is tenslotte een

En ja ik loop al helemaal net rond, bevalt goed :sunglasses:

3 likes

@marijn gefrustreerd dat jij niet de titel/eer hebt gekregen nav jouw jubileum?

Of slecht opgestaan??

Laat het joh…

2 likes

Ik vind dat dit topic uit de hand loopt. Slotje graag.

2 likes

Ik vind dit kenmerkend voor welke kant dit forum opgaat. Het is een druppel eigenlijk. Het is meer een speelterrein geworden voor zg. liefhebbers van horloges die over een half jaar toch weer vertrokken zijn. Ik ben een ouwe knar he, nog verlangend naar hoe het forum vroeger was

2 likes