Bijna 21 meisje: Seiko of Tissot

Volgens mij stemt iedereen op de Seiko omdat ze die zelf willen dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als ik een 21-jarig meisje was, zou ik blijer worden van de Tissot (ja, ik kan me goed inleven).

1 like

De Tissot; qua ontwerp mooier en met een veel beter (afstelbaar) uurwerk. (Zeg ik als Seiko liefhebber.)

1 like

Ik zou ook voor de Tissot gaan, vanwege de wijzerplaat met de steentjes.

Los daarvan is het uurwerk van deze Seiko ook wel mooi hoor, en met mooie rotor, maar of ze daar naar gaat kijken of waarde aan hecht weet ik niet. De rotor van tissot vind ik minder mooi

1 like

De Tissot!

1 like

:joy:

1 like

Maar wat wilt zij zelf? Dat zou de doorslag moeten geven.

Persoonlijk ben ik wel beetje gevoelig voor dat Swiss Made nonsense. Ik zou in dit geval voor die Tissot gaan.

De Seiko is wel meer uni sex zo zonder dat parelmoer en bling bling. Mocht het zo zijn dat zij het ooit aan haar (klein)kind willen geven. Hoewel formaat wel n issue kan zijn voor n jongen.

1 like

Is parelmoer.

1 like

Seiko !
En de tussenstand is 65 - 35 voor Japan.

2 likes

Hmmmm. Met die lompe wijzers? Ik weet niet of dat leeftijdsgebonden is, maar voor mij kloppen de verhoudingen tussen de dikte van de steentjes, het datumveld en de wijzers absoluut niet, terwijl de Presage een oefening in balans is.

1 like

Dat zijn de ergste :joy:

2 likes

Schijn bedriegt :yum:

2 likes

Vergissingen zijn menselijk, kan dus iedereen zo nu en dan overkomen :sweat_smile:

1 like

Allen bedankt voor jullie reacties, volgens het HF is, na bijna 100 stemmen, de Seiko favoriet. Zelf heb ik beide horloges nog niet in het echt gezien. Dat ga ik dit weekend proberen. Vrouwen in mijn omgeving geven de voorkeur aan de Tissot. Ik zal laten binnenkort weten wat haar opa gaat geven.

2 likes

De Tissot oogt wat sportiever en stoerder dan de Seiko. Qua leeftijd gezien zou ik dan denk ik, als het tussen deze twee modellen gaat, voor de Tissot gaan. Toch chique door de wijzerplaat en steentjes, maar ook stoerder / sportiever en wat vlotter.

3 likes

Ik heb hem zelf dus de Seiko.

2 likes

Ze zal, zo hoop ik voor iedereen, langer ouder dan 25 zijn dan jonger dan 25.

Aangezien dit een enorm aandenken aan haar ouders gaat worden moet je wel iets kopen wat ze op haar vijfenveertigste nog met een glimlach kan bekijken als ze op haar zielloze kantoorbaan in Papendorp zit. :+1:

4 likes

Rooskleurig vooruitzicht man. Het heerlijk optimistische mens in jou komt hierin goed uit :joy: Papendorp off al places…

2 likes

Tsja.

Het is altijd beter dan katoen verven in Bangladesh.

3 likes

We zijn eruit. In maart zal ze zien wat het geworden is.
Nu nog een verassing, ik ken haar ze leest vast stiekem mee.

Bedankt voor jullie hulp.

3 likes

Het is de Seiko geworden, ze heeft deze net van haar opa gekregen en ze is er erg blij. Nu nog even op maat maken.

Bedankt voor jullie hulp!

19 likes