Enkele oude foto’s
Iedereen een fijne weekend gewenst
Zonder meer, heb de Ananta in het echt mogen bewonderen!
Trouwens ik doe even mee:
Mooie collecties hoor en wat een variatie. Het is toch mooi om een G-Shock tussen de Omegas en Breitlings te zien liggen. Ieder merk heeft zijn functie en schoonheid. (tu)
Laat jij vrijwillig een Rolex NIEUW maken?? :S
woorden schieten te kort
Vandaag draag ik een Bucherer chronometer uit de eerste helft van de 70er jaren. Bucherer is een bekende grote Zwitserse horlogedealer die naast de grote namen, ook horloges onder eigen naam heeft verkocht.
Vandaag op mijn verjaardag heb ik besloten mijn recent gekochte G-Shock te dragen, dit als een eerbetoon aan mijn vader die 25 juni zeer plotseling is overleden. Ik heb dit horloge gekocht omdat mijn vader altijd een horloge wilde hebben met een radiografische klok. Deze heeft hij uiteindelijk nooit gehad (ik wist niet dat er zo relatief makkelijk aan te komen was en mijn vader wilde nooit veel geld uitgeven aan een horloge).
Mooie Zeno zeg, welk model is dat?
is het geen plaatje!
Vandaag op mijn verjaardag heb ik besloten mijn
recent gekochte G-Shock te dragen, dit als een
eerbetoon aan mijn vader die 25 juni zeer
plotseling is overleden. Ik heb dit horloge
gekocht omdat mijn vader altijd een horloge wilde
hebben met een radiografische klok. Deze heeft hij
uiteindelijk nooit gehad (ik wist niet dat er zo
relatief makkelijk aan te komen was en mijn vader
wilde nooit veel geld uitgeven aan een horloge).http://img684.imageshack.us/img684/6208/653d7ed25d
16148afefc28d.jpg
Sterkte met het verlies van je vader en draag het horloge vaak om de herinneringen levend te houden!
Mooie Zeno zeg, welk model is dat?
Dat is de Pilot Fellow