Binnenkort beschikbaar: oranje Samurai SRPB97

Yes limited edition , speciaal voor de 80ste verjaardag van de koning van Thailand

8 likes

Allemachtig wat een verzameling!! Prachtig!:heart_eyes:

Goed bezig @gratje :heart_eyes:
Super foto’s ook!
Je nog even een beetje plagen:

Shogun SBDC009

Heerlijk verzamelen, altijd nog wat te wensen, zeker gezien het tempo waarin Seiko prachtige modellen blijft uitbrengen :wink:

1 like

heb zelf net de Padi SE uitgave gekocht,prachtige wijzerplaat en een two tone lume, GE-WEL-DIG…

2 likes

Wat bedoel je met two tone lume? In februari komt de wijzerplaat beschikbaar. Ik ga er een SKX mee bouwen.

Prachtige wijzerplaat!

2 likes

alles is in helder blauwe lume,behalve de minuutwijzer en de pip zijn groen.

2 likes

Wellicht komt die Samurai PADI wijzerplaat begin december 2017 al beschikbaar, even onder voorbehoud

1 like

@JReijmers, kom maar op!

Zo dat zou perfect zijn. Alleen nog een wijzerset zoeken en dan kan Han aan de slag.

Nou, kijk bovenstaand! De PADI handset lijkt me geen goed idee, gezien de lume van de minuutwijzer.

Als je een wijzerset van de SBDA001 kan scoren, dat is het mooiste. En anders die van de SRPB51?

Revive-o-clock!

Net deze oranje besteld bij Amazon, pre-order met 10% korting (nog steeds prijzig…), morgen release. Familie in NYC neemt m in ontvangst. Ben benieuwd IRL!

Komt met staal en rubberband ahgi, top

5 likes

Ik ben benieuwd naar de foto’s!

Nice!
Heb bedacht dat ik 'm toch ook wel heel graag wil hebben, en heb al mijn hoop gezet op @Voordeligbijdetijd

1 like

Maar wordt ie wel leverbaar in NL dan?

Officieel alleen de VS, maar ik dacht dat ik hier ergens had gelezen dat Perry ze wellicht toch ook zou gaan aanbieden. #hereshoping

2 likes

Hier, gevonden, vandaar mijn kleine sprankje hoop: Seiko Only

2 likes

Dan komt t dus goed! Perry regelt t wel

3 likes

Ik doe mijn best heren!

4 likes

Die Padi is niet helemaal mijn ding, maar dit is dan toch ook wel aardig nieuws van Crafter Blue, binnenkort beschikbaar:

Dan straks ook graag met oranje accent?

1 like

Die wafel wijzerplaat vind ik echt jammer. Als het een sunburst was :heart_eyes: