Waarom is dat topic met internet-aanbiedingen verdwenen?
15% bij Erika.
80% korting lijkt mij uitzonderlijk, maar met een beetje onderhandelen moet je buiten black friday om toch ook wel 15/20% kunnen fixen?
Hahahaha! Ook echt!
Haha, echt precies mijn idee. Voornamelijk bij het midden- en hoog segment zijn deze kortingen ook realiseerbaar buiten Black Friday om. In het laag segment kan het wel een voordeel opleveren. Dit is wel even uitgaande van niet online en bij een AD.
De Bijenkorf was niet zo blij met de exposure 
Maar vind het ook wel jammer idd.
Ik heb trouwens net een horloge besteld bij Autodromo, de Intereuropa Nassau Blue.
Ze geven 20% korting met code BLACKFRIDAY2020 als je meer dan EUR 200,- besteedt.
Ik had m voor die prijs met tropic en staal ( en korting dus) …
Maar met inhouse MBP1000 caliber.
Geen idee wat het verschil is met caliber Yema2000…
Heel fijn horloge, aanrader, maar black friday vind ik het niet…
Oh? De Bijenkorf verkoopt niet graag horloges?
Haha, niet als ze de verkeerde korting geven 
Oeh, da’s wel heel weinig!
mss geen black friday , maar op https://www.gilsononline.be/ kan je onder de vorm van ‘Belgische’ lockdown promotie een breitling transocean rose gold scoren: van 18.690€ naar 13.083€ … en ook nog enkele mooie Baume en Mercier’s.
In £ afgerekend met CC,dat scheelde ook al weer.
Bij Ormoda Antwerpen.
goeie tip voor in de kerstboom, nog eens 10% korting met code TENTOBEGIN
Wij hebben gewoon vastgelegd dat onze schoonmaakster een soort eindejaarsbonus krijgt. Jij doet er een schepje bovenop, hulde!
da’s een beetje denigrerend om zo over je chick te praten
Die poetst niet.
Oh wow! In euro’s was het fors duurder.


