Black friday 2020

https://www.uhrenlounge.de/detail/seiko-weitere-modelle-solar-herren-sup872p1-10334

Waarom is dat topic met internet-aanbiedingen verdwenen?

1 like

15% bij Erika.

4 likes

80% korting lijkt mij uitzonderlijk, maar met een beetje onderhandelen moet je buiten black friday om toch ook wel 15/20% kunnen fixen?

Hahahaha! Ook echt!

Haha, echt precies mijn idee. Voornamelijk bij het midden- en hoog segment zijn deze kortingen ook realiseerbaar buiten Black Friday om. In het laag segment kan het wel een voordeel opleveren. Dit is wel even uitgaande van niet online en bij een AD.

De Bijenkorf was niet zo blij met de exposure :wink:

Maar vind het ook wel jammer idd.

Ik heb trouwens net een horloge besteld bij Autodromo, de Intereuropa Nassau Blue.
Ze geven 20% korting met code BLACKFRIDAY2020 als je meer dan EUR 200,- besteedt.

2 likes

Ik moet zeggen dat ik in het lagere segment weinig leuks zie vandaag (Black Friday dusā€¦).
Voor max. 20 % korting loop ik i.i.g. niet warm en houd ik mā€™n geld in de knipā€¦

1 like

Ik had m voor die prijs met tropic en staal ( en korting dus) ā€¦
Maar met inhouse MBP1000 caliber.
Geen idee wat het verschil is met caliber Yema2000ā€¦

Heel fijn horloge, aanrader, maar black friday vind ik het nietā€¦

Oh? De Bijenkorf verkoopt niet graag horloges?

1 like

Haha, niet als ze de verkeerde korting geven :wink:

Oeh, daā€™s wel heel weinig!

mss geen black friday , maar op https://www.gilsononline.be/ kan je onder de vorm van ā€˜Belgischeā€™ lockdown promotie een breitling transocean rose gold scoren: van 18.690ā‚¬ naar 13.083ā‚¬ ā€¦ en ook nog enkele mooie Baume en Mercierā€™s.

In Ā£ afgerekend met CC,dat scheelde ook al weer.

1 like

De Bijenkorf was niet zo blij met de exposure :wink:

Maar vind het ook wel jammer idd.

Maakt De Bijenkorf hier de dienst uit dan ? :sunglasses:
Hoe dan ook, valt er nog ergens een toelichting te lezen over de verwijdering van ā€˜onderhavigā€™ topicā€¦?


Voor vrouwtje gekocht vind hem nergens goedkoper en nog eens een armband bovenop :smirk:

4 likes

Bij Ormoda Antwerpen.

goeie tip voor in de kerstboom, nog eens 10% korting met code TENTOBEGIN

1 like

Wij hebben gewoon vastgelegd dat onze schoonmaakster een soort eindejaarsbonus krijgt. Jij doet er een schepje bovenop, hulde!

3 likes

daā€™s een beetje denigrerend om zo over je chick te praten

1 like