sowieso buiten dit forum en wat proleten boeit helemaal niemand horloges wat, behalve Rolexen danā¦
Ik wil er toch zeker 1. Niet nu maar over een jaar of zo. Vind ze nog steeds heel āfunā.
Een nieuwe Swatch?
FTFY
Nou, ik zal toch niet de enigste zijn die het wel enigszins interesseert en hier niet meeleest uit enkel snobistisch leedvermaak. De Moonswatch vind ik best leuk maar het plexi vind ik niets, en houd me vooralsnog tegen. Dat deze FF saffier heeft, vind ik echt een plus. Enkel de kleuren, de maat en het gehype pas ik voor.
ik denk ik ook, de gele wellicht . Maar geen prio, en als het niet gebeurt ook goed.
uiteindelijk ook de Mars binnen gehengeld na lange tijd, vind hem wel leuk.
Ik weet niet wat zieliger is. De voor- of tegenstanders van deze release.
Calm down mensen.
Edit: ok ik krijg een bronzen medaille omdat ik me hier druk om maak.
Ooit wil ik er wel ƩƩn want het is toch een aardig hebbeding, net als de Moonswatch. Die kocht ik vrij moeiteloos in de Swatch store 4 maanden nadat ie uitgekomen was. Gewoon even geduld hebben en de gekte van de scalpers uit laten razen.
Volgens mij alleen het glas aan de achterzijde.
Glas voor is van ābiologische oorsprongāā¦
Even ruim 100 berichten gelezen, nog geen prijs.
En dan er achter komen dat ze maar een handje vol hebben of zou Swatch geleerd hebben van de Moonswatch release.
Zo dat is niet best. Snap niet dat je als Blancpain dan hier aan mee werkt het doel van een mechanisch uurwerk is juist het eeuwige leven. Uurwerk moet op zān minst serviceable zijn. Of gaan ze als die kapot is je gewoon een nieuw exemplaar meegeven?
Bij de Moonswatch schijn je levenslang gratis batterij wissels te kunnen krijgen in de Swatch winkel.
iets van 400 euro in de Swatch shop ( en op marktplaats 4000- bieden vanaf 2500)
Ging hier over
Thnx
En dat naast Schaap & Citroen
Als je snel bent wel, gezien iedereen in de rij staat bij swatch
Zeker!
Men heeft geleerd dat je met te weinig voorraad een grotere hype kunt stimuleren. Goed voor je naamsbekendheid (publiciteit) en verkopen.
Het was toch gewoon duidelijk dat er geen afdoende voorraad meteen zou zijn.
Ja daar zit wat in inderdaad.
Ik heb niks met online taalnaziās, maar deze ga ik onthouden