Blancpain x Swatch

Laat je niet gek maken… ze zullen en vooral WILLEN zoveel mogelijk van deze klokjes verkopen, dus met een beetje geduld komt iedereen aan de beurt.

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/f/8/0/f808e099e2a64c4710f77860eaaac84f0facf1f4.jpeg

Over de uitvoering en het model kan ik kort zijn: echt super! Alleen deze kleur is inderdaad even wennen…

Wat een humor zeg. Als je niks hebt met Swatch (wat ik me kan voorstellen) sla dit topic dan gewoon over…
Over de kwaliteit van Vostok valt ook wel wat op te merken op bepaalde punten. En ja, ik heb er 3 dus ik weet waar ik het over heb.

2 likes

Nu ik de ‘echte’ foto’s zie vind ik ze gewoon niet mooi. Hebben een hoog flikflak-gehalte. Die moonswatches zijn leuker.

3 likes

Gaat mij meer om het feit dat mensen een product nagelnieuw direct voor een paar honderd meer gaan verkopen op mp.

Als je het voor jezelf haalt, ieder zijn smaak, snap ik.

Maar een ander die hem wel echt graag wil een paar honderd extra uit de broekzak kloppen vind ik niet zo sterk.

En de hoge doorverkoop prijzen lijken mij een bubbel.
Vind ik toch veel geld voor plastic.

2 likes

Is dat die frikandel van Hublot?

Dat is scalpers mentaliteit, geen horloge liefhebber die daar in trapt

Zelfs de originele Swatch Store prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt. Toch heb ik er één gekocht (soms doe je gewoon mee met een hype) en draag ik 'm af en toe met plezier. Objectief vind ik de Moonswatch hooguit €100 waard nieuw, de BP nog niet in handen gehad.

2 likes

Heb je ook een gele?

Mooi gezegd. Precies dat.

Liefhebbers daar op MP…

Okeokeoke ik hou al op

22 likes

Quartz vs automaat…

1 like

Über droeftoeter! De sukkel had natuurlijk nog nooit van Blancpain gehoord…

Gefeliciteerd, lekker van genieten!

Blauw dan?

51 likes

Het glaasje is inderdaad niet ontspiegeld :heartpulse:

Ook niet lelijk maar vind de contrasten mooier bij de witte.

3 likes

Eens maar het Blanpain logo van de blauwe spreekt mij meer aan.

2 likes

Betere strap!

1 like

Dit was vandaag de rij in Biel. Ik vond het een beetje tegenvallen. Ik had meer mensen verwacht. De rij ging niet heel veel verder dan op de foto. Nadat ik het museum en de Omega Boutique had bezocht was de rij weer weg.

Ik kan het lastig bepalen maar de meerderheid leek mij scalpers. De meeste in de rij hadden een Apple Watch om of een andere smartwatch :sweat_smile:

Wel leuk ze even gezien te hebben, maar ik word er niet heel warm van.

10 likes

Grijze of witte Tropic van Ali eraan, en niets meer aan doen👌

1 like