Blancpain x Swatch

Mede Amsterdammers :wink:

Ik ben er toch weer ingestonken…

29 likes

Ik weet dat het een onpopulaire mening is, maar ik vind het een leuk ding voor 400 euro.

27 likes

De Antarctic inmiddels voorzien van een ander Nato bandje. Past niet helemaal goed, maar voor nu prima.

15 likes

Hoe zit het met de gemiddelde voorraad? Ik wil ook de Atlantic, maar ben pas 03-10 in Amsterdam.

1 like

Ze komen zich nu al zelf melden…

5 likes

Marktplaats staat he-le-maal vol. Gewoon 450 bieden, iets leuks gaan doen en Amsterdam links laten liggen, die 5 tientjes zou t mij wel waard zijn :wink:

1 like

WR heeft weinig van doen met een schroefkroon.
Het inschroeven is veelal slechts ter voorkoming van per ongeluk bedienen onder water. De waterdichtheid volgt door de compressie van een pakking.

Onder water worden zaken meer samengeperst en neemt de waterdichtheid juist toe.

Een goed verlijmde of in een pakking gezette kastbodem met glas is uitstekend waterdicht.

Volgens mij waren de pushers soms niet zo goed, maar die MoonSwatch viel verder niet uit elkaar. Die dingen waren tot 30m WR volgens Swatch en dat wil zeggen dat je er volgens Swatch mee mag zwemmen (wat ik helemaal niemand aan zou raden btw.).

De gemiddelde chrono is trouwens niet zo goed waterdicht door de pushers.

Moet om de week naar het VU, dus kleine moeite even langs te rijden!

Verkopen ze in de pc hoofdstraat ook de Moonswatch of enkel de blancpain?

Allebei:

12 likes

Nice! Binnenkort ook maar eens langs gaan, kan je tenminste voor de deur parkeren :+1:

1 like

Heerlijk op een mooi aansluitende rubber strap!! Ik ben toch wel fan hoor :grin:

46 likes

Mooie combinatie zo :+1:

2 likes

En dat is het belangrijkste!
Gewoon van genieten.

3 likes

Schijt aan hebben. Als het jou blij maakt, is het helemaal goed zo toch?

Ik heb genoeg meningen over dit horloge, maar geen van allen gebaseerd op iets tastbaars aangezien ik hem helemaal niet gezien heb. Dit is bij de meeste zo.

Gefeliciteerd met de NA!

2 likes

Deze band past perfect (zo te zien), weet je ook precies welke band het is?

1 like

Echt naadloos! Het is deze band:

Fullmosa 22mm Horlogebanden Compatibel met Samsung Galaxy Watch 46mm/Samsung Gear S3 Classic, Huawei Watch GT 2 46mm/Watch 3/3 Pro Geen Gaps Bicolor Silicone Sport Armband

https://amzn.eu/d/5OMbGjo

3 likes

Top dank! Nette prijs trouwens :slight_smile:

1 like

Rubber vind ik niet geweldig, maar altijd nog 10x beter dan zo’n flut stukje nylon. Brrrr.

1 like

Leuk dat diverse HF leden er nu ook één hebben. Hoe nauwkeurig lopen ze?