Blancpain x Swatch

Sportster?

2 likes

Jep sportster 1200

3 likes

Die heb ik gisteren ook kunnen kopen! Had ik niet verwacht. Volgens de verkoper nog steeds een heel stuk schaarser dan alle andere varianten, inclusief de Fifty Fathoms. Leuk dat ze wat uitgeleverd worden.

15 likes

Hopelijk blijven het er 58

Gefeliciteerd! Tof is hij hè!

Matched ook met mijn outfit.

11 likes

Wat een aanfluiting. Merk onterend voor Blancpain als je het mij vraagt. Elke knakworst loopt opeens met een Blancpain wannabe…

Zelfde vind ik van de plastiek moonswatch. Je zal de echte versie maar net met trots gekocht hebben…

2 likes

Sorry, meer een braadworst type hier:

19 likes

Absoluut meer geel dan oranje!

1 like

Laatste foto voor vandaag hoor jongens.
Mooi is hij hè!

#jesuisunesaucisse

48 likes

:rofl: :ok_hand:

2 likes

Hap hap knakworst. Goedkope Schultenbrau erbij. Jij kunt ertegenaan tijdens Oktoberfest #möchtegern

1 like

Dan laat je je toch niet uit het veld slaan door een Swatch. Sterker nog, je Blancpain waar tot voor kort nooit iemand van had gehoord, heeft ineens veel grotere bekendheid.

1 like

Ja zo kun je het ook bekijken.

2 likes

Ik merk dat het voor mij zo werkt. Ik wil een Swatch x Blancpain en in de toekomst zou ik ook wel een echte Blancpain willen dragen :slightly_smiling_face:

4 likes

Dat doet niemand dus :wink:
Geeft niet, you do you :raising_hand_man:

1 like

Ja hoor ik hap wel. Mij maak je de pis niet lauw.
Heel veel mooie horloges gehad en zullen er nog komen. Hier geniet ik ook van. Heb meerdere keer de ‘ekte’ gehad maar handwinders zijn het niet voor mij.

2 likes

Blancpain is ook pas sinds enkele decennia een luxe-merk. Zelfde wat gebeurd is met bijvoorbeeld Baume et Mercier en - vooral - Girard-Perregaux.

Waren redelijk normale huis-tuin-en-keukenmerken tot de champagne/luxe-tassen/5 horloges om elke pols-jongens om de hoek kwamen kijken en de tent overnamen.

3 likes

Dat kan ook kut zijn…

3 likes

Bij mij werkt het ook zo, ik draag een echte BP en in de toekomst (want nog niet echt te koop op een normale manier) wil ik ook een Swatch BP. Zelfs 2 ! :innocent:

15 likes

Dat is waar ja.