Blancpain x Swatch

Wow…inderdaad. Ik dacht het is een luxe presentatie doos voor naast de sigarenkist in de boardroom. :wink::ok_hand:

2 likes

@hondersotto @DVR

4 likes

Maak ze idd zelf, link is al gedeeld zie ik hier beneden.
Waarvoor dank

12 likes

:pray:

1 like

Fantastisch mooi hoor…complimenten. :raised_hands:

1 like

Prachtig beste medelid. Zeer, zeer onder de indruk.

1 like

En dan is er ook nog een mooi artikel op Fratellowatches.com;

3 likes

Nee deze ook wel weer met een kleine premium gekocht… Maar ben er wel blij mee

1 like

:honeybee:zonder nat buiten…

18 likes

is er al wat meer bekend over de beschikbaarheid?

1 like

In Barcelona waren de Pacific en Atlantic gewoon op voorraad. Blijkbaar is de hype daar in ieder geval voorbij🫣

1 like

Gister nog even snel om 17.30 de Swatch winkel ingelopen en gelukkig hadden ze nog een Arctic. Ze hadden volgens mij wel wat op voorraad.

13 likes

Vandaag was een maat van me ter plaatse voor me. Helaas wederom geen Antlantic…

Zouden er echt mensen zijn die bereid zijn dit te betalen?

2 likes

Ik mag toch hopen van niet.

1 like

Hoezo ‘hopen van niet’? Wie dat voor zo’n stuk bioceramica kan of wil betalen moet dat toch lekker voor zichzelf bepalen. Dat jij en ik dat niet doen, maakt nog niet dat een ander dat er niet voor mag vragen…

1 like

Niet HF leden die niet weten dat ze hier in het blauw al verschijnen voor rond de listprijs.

1 like

Ik heb niet anders beweerd.

Ook daar heb ik niets over gezegd.

Ik hoop dat mensen dat niet betalen, omdat ik denk dat dat verzieking van de markt aan de ene kant is, maar ook het misbruik maken van mensen die wel geld hebben maar geen (goed) onderzoek hebben gedaan naar een realistische prijs aan de andere kant.

4 likes

Mooi verhaal maar is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Openbare bronnen genoeg voor welke koper dan ook om voor zichzelf te bepalen wat een acceptabele prijs is.

Jij lijkt het te wijten aan de verkoper (torenhoge vraagprijs) maar het zijn mede de lui die voor een dubbeltje eerste rang willen zitten, die eraan bijdragen dat de markt verziekt raakt.

De juiste prijs is altijd de prijs die tot stand komt tussen verkoper en koper. Wat jij en ik daarvan vinden, doet er niet toe. Just my two cents.

1 like

Draag het horloge nu 2 dagen en ik ben er echt blij mee. Ook de reacties erop zijn super, iedereen vraagt of ik naar de kermis geweest ben of het horloge van mijn dochter om heb. Ben er wel eerlijk over ik zou er niet meer dan de retail prijs voor geven maar dat is persoonlijk. Zou wel nog de grijze of blauwe willen is iets beter te combineren.

Gr

1 like